تکواندو قهرمانی آسیا| کیانی فینالیست شد


تکواندو قهرمانی آسیا| کیانی فینالیست شد

نماینده وزن 49- کیلوگرم تیم ملی تکواندو بانوان با برتری مقابل تکواندوکار اندونزیایی به دیدار نهایی مسابقات قهرمانی آسیا راه یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا 2018 ویتنام با حضور 267 تکواندوکار از 34 کشور از صبح ( امروز (شنبه ) در سالن «پوتوا» هوشیمینه آغاز و به مدت 3 روز ادامه خواهد داشت.

امروز (شنبه – 5 خردادماه) هوگوپوشان اوزان 54-، 58- و 74- کیلوگرم گروه مردان و 46-، 49- و 57- کیلوگرم گروه زنان با یکدیگر به مبارزه می‌پردازند که آرمین هادی‌پور و ابراهیم صفری در 54- کیلوگرم، فرزان عاشورزاده در وزن 58- کیلوگرم، مهدی جلالی در وزن 74- کیلوگرم، کیانا اخوان در وزن 46- کیلوگرم، ناهید کیانی و سودابه پورصادقی در وزن 49- کیلوگرم و طیبه پارسا در وزن 57- کیلوگرم نمایندگان کشورمان در این روز هستند.

در وزن 49- کیلوگرم ناهید کیانی پس از استراحت در دور نخست در مرحله یک‌هشتم نهایی به مصاف آنا حداد از لبنان رفت و با نتیجه 25 بر 4 از سد حریف خود گذشت. کیانی در مرحله یک‌چهارم نهایی نیز با نتیجه 22 بر 8 از سد جسیکا کانابال از فیلیپین گذشت .کیانی در دیدار نیمه‌نهایی نیز با نتیجه 7 بر 5 از سد "تیتانیا فازرین" از اندونزی گذشت تا به دیدار نهایی صعود کند.

همچنین طیبه پارسا دیگر نماینده تیم ملی تکواندو بانوان در وزن 57- کیلوگرم ابتدا مقابل " راما ابوالروب" از اردن با نتیجه 5 بر سه به برتری رسید اما در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل "زانگشی لو" از چین با نتیجه 9 بر 3 مغلوب شد تا از دور مسابقات حذف شود.

پیش از این نیز سودابه پورصادقی در وزن 49- کیلوگرم و کیانا اخوان در وزن 46- کیلوگرم که از طریق مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی مجوز حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کرده بودند با شکست در دور نخست مقابل رقبای خود از دور مسابقات حذف شده بودند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی