عکس؛ کاریکاتور؛ غربالگری ملی پوشان برای جام جهانی با قیف کی روش!


لیست 24 نفره کارلوس کی روش موجی از تعجب و شگفتی را در میان رسانه ها و علاقمندان فوتبال به وجود آورده است.محمدرضا میرشاه‌ ولد این کاریکاتور را در واکنش به اقدام کی روش در انتخاب لیست نهایی جام جهانی ترسیم کرده است: جا‌به‌جایی‌های عجیب لسیت اعلام شده توسط کارلوس کی روش علاوه بر خط خوردن چهره هایی چون سیدجلال حسینی ،...

لیست 24 نفره ی کی روش سوژه طنز کاریکاتوریست معروف شده است

عکس؛ کاریکاتور؛ غربالگری ملی پوشان برای جام جهانی با قیف کی روش!

نویسنده : پارس فوتبال .کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۶:۱۷
عکس؛ کاریکاتور؛ غربالگری ملی پوشان برای جام جهانی با قیف کی روش!

محمدرضا میرشاه‌ ولد در واکنش به لیست عجیب و غریب ۲۴ نفره ی کی روش برای جام جهانی ۲۱۸ روسیه کاریکاتور جالبی را طراحی کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لیست ۲۴ نفره کارلوس کی روش موجی از تعجب و شگفتی را در میان رسانه ها و علاقمندان فوتبال به وجود آورده است.محمدرضا میرشاه‌ ولد این کاریکاتور را در واکنش به اقدام کی روش در انتخاب لیست نهایی جام جهانی ترسیم کرده است:

عکس؛ کاریکاتور؛ غربالگری ملی پوشان برای جام جهانی با قیف کی روش!

جا‌به‌جایی‌های عجیب

لسیت اعلام شده توسط کارلوس کی روش علاوه بر خط خوردن چهره هایی چون سیدجلال حسینی ، سیدحسین حسینی ، کاوه رضایی و وریا غفوری ، نکات عجیب و جالب دیگری هم داشت. در این لیست کارلوس کی روش در یک اقدامی عجیب علی قلی زاده مهاجم سایپا را که در آخرین بازی تدارکاتی برابر ازبکستان در دفاع بازی داده بود در لیست مدافعان قرار داده است.

اما این لیست بازهم نکته عجیب دارد. کریم انصاریفرد یکی از آقای گل های لیگ یونان و مهاجم گلزن فوتبال ایران نامش در میان هافبک های تیم ملی دیده می شود. کی روش در بازی های تدارکاتی اخیر او را به عنوان یک هافبک میانی به بازی گرفت و ممکن است در جام جهانی نیز او در این پست بازی کند.

نکته عجیب دیگر اینکه اشکان دژاگه هافبک هجومی تیم ملی ایران در میان مهاجمان به تیم ملی دعوت شده است. با توجه به شناختی که نسبت به کی روش وجود دارد این اتفاق بی دلیل نبوده و او به احتمال برنامه های متفاوتی را در نظر دارد. با این وصف و با توجه به اینکه یک بازیکن باید از این جمع نیز خط بخورد تغییر و تحولات این لیست جالب تر هم می شود.

دفاع راست و دو مهره متفاوت

از دیگر نکات عجیبی که در این لیست می توان به آن اشاره کرد خط خوردن وریا غفوری است. با این وصف رامین رضاییان تنها دفاع راست تخصصی حاضر در تیم ملی است اما به نظر می رسد کی روش تصمیم دارد افراد دیگری را نیز در این پست آزمایش کند. پژمان منتظری یکی از گزینه های بازی در این پست است و شاید در بازی های تیم ملی در جام جهانی دفاع راست تیم ملی باشد.

دسته بندی ها : اخبار داغ , تیم فوتبال ایران , جام جهانی 2018 , چند رسانه ای , فوتبال ملی , کاریکاتور , گالری عکس
برچسب ها : اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه, اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی, کی روش سرمربی تیم ملی, لیست 24 نفره ی کی روش

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا