سرپرست فرمانداری سرباز معرفی شد


سرپرست فرمانداری سرباز معرفی شد

چابهار- ایرنا - مجیب حسنی با حکم استاندار سیستان و بلوچستان امروز/شنبه/ به عنوان سرپرست فرمانداری سرباز در جنوب این استان معرفی شد.

به گزارش ایرنا در حکم سید دانیال محبی آمده آست: امید است با اتکال به خداوند متعال در سایه منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با استفاده از تمامی امکانات در تحقق برنامه ها و سیاست های دولت تدبیر وامید در انجام امورات محوله برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی موفق و موید باشید.
حسنی دانشجوی دکترای حرفه ای زراعت و متولد اول مرداد 1364 پیش از این به عنوان معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری سرباز مشغول به خدمت بوده است.
وی از نیروهای جوان و بومی شهرستان سرباز و دارای 10 سال سابقه کاری است که برای نخستین بار در سطح مدیریتی بالا به نوعی جوان ترین نیرو در سمت سرپرست فرمانداری سرباز معرفی شد.
بخشدار سرباز کلات، مشاور جوان فرمانداری سرباز، مدرس دانشگاه های آزاد اسلامی، علمی کاربردی منطقه آزاد چابهار و پیام نور راسک، کارشناس جهاد کشاورزی، محقق مرکز تحقیقات کشاورزی بخشی از سوابق کاری وی است.
به گزارش ایرنا شهرستان سرباز با مرکزیت راسک با 190 هزار نفر جمعیت، 11هزار و 500 کیلومترمربع وسعت، 4 بخش 3شهر 11 دهستان و 750 آبادی دارد و در 500 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
3043**3213

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد