کمیته امداد استان مرکزی در ایجاد اشتغال رتبه چهارم کشور را دارد


کمیته امداد استان مرکزی در ایجاد اشتغال رتبه چهارم کشور را دارد

اراک- مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی گفت: کمیته امداد استان مرکزی در ایجاد اشتغال طی سال گذشته، رتبه چهارم کشور را به خود اختصاص داده است.


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از کمیته امداد استان مرکزی، قنبر موسی نژاد با اشاره به افتتاح نمایشگاه رمضان اظهار داشت: نمایشگاه رمضان باهدف معرفی بخشی از دستاوردهای خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد تا یازدهم خرداد ماه جاری در ۴۵ غرفه پذیرای عموم مردم است.

وی با اشاره به اینکه تعداد ۲۵غرفه از غرفه‌های نمایشگاه به‌منظور ارائه محصولات خانواده‌های تحت حمایت در نظر گرفته‌شده، افزود: این خانواده‌ها با دریافت تسهیلات از بانک‌های عامل و صندوق تسهیلات اشتغال کمیته امداد توانسته‌اند علاوه بر رسیدن به خودکفایی شرایط اشتغال را برای دیگر افراد نیز فراهم کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی ادامه داد: بخش دیگر نمایشگاه شامل غرفه‌هایی برای معرفی خدمات و دستاوردهای کمیته امداد است و کارشناسان کمیته امداد در این غرفه‌ها در طول برپایی نمایشگاه آماده پاسخگویی به بازدیدکنندگان هستند.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته سه هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد شده، گفت: ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان تحت حمایت بهترین راهکار برای خروج آن‌ها از چرخه حمایتی و فراهم کردن بستر توانمندی آن‌ها در بخش‌های مختلف است و کمیته امداد استان در مقایسه با سال گذشته ۵۰۰ شغل بیشتر ایجاد کرده و توانسته است رتبه چهارم کشوری را کسب کند.

وی با اشاره به اینکه خدمات نظام به سمتی می‌رود که مددجویان توانمند شوند و شاهد آن هستیم مددجویانی که یک روز نیازمند بودند امروز خود تولیدکننده هستند، گفت: با کمک دولت و مردم، مددجویان می‌توانند در عرصه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی به موفقیت برسند.

کد خبر 4306794

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند