بارسلونا بند خرید این ستاره را فعال نخواهد کرد


بارسلونا قصد ندارد حتی در صورت جذب فابین رویز ، بند آزادسازی او را پرداخت کند. به گزارش موندو دپورتیوو، جذب رویز در حال حاضر از اولویت‌های بارسلونا نیست. اما باشگاه به صورت کاملا جدی وضعیت این بازیکن را زیر نظر دارد و چنانچه انتقال آرتور ملو به تاخیر بیفتد یا حتی منتفی شود، به خرید رویز فکر خواهد کرد. آبی اناری‌ها تا روز 15 جولای فرصت...

بارسلونا بند خرید رویز را فعال نخواهد کرد

بارسلونا بند خرید این ستاره را فعال نخواهد کرد

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۴:۱۹
بارسلونا بند خرید این ستاره را فعال نخواهد کرد

بارسلونا به بتیس اعلام کرده که رویز را به صورت یک طرفه و با فعال کردن بند آزادسازی جذب نخواهد کرد. اگر البته برنامه‌ای برای خرید این بازیکن داشته باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بارسلونا قصد ندارد حتی در صورت جذب فابین رویز ، بند آزادسازی او را پرداخت کند.

به گزارش موندو دپورتیوو، جذب رویز در حال حاضر از اولویت‌های بارسلونا نیست. اما باشگاه به صورت کاملا جدی وضعیت این بازیکن را زیر نظر دارد و چنانچه انتقال آرتور ملو به تاخیر بیفتد یا حتی منتفی شود، به خرید رویز فکر خواهد کرد. آبی اناری‌ها تا روز ۱۵ جولای فرصت دارند تا خرید آرتور را با پرداخت ۲۶ میلیون یورو به گرمیو قطعی و نهایی کنند. بارسا مایل است ملو در تابستان به تیم اضافه شود و در برزیل مشغول مذاکره است.

والورده یک هافبک تکنیکی می‌خواهد که ترجیحا از قدرت بدنی خوبی هم برخوردار باشد و به نوعی در بازی فیزیکی خبره باشد. نام رویز به این دلیل همیشه روی میز بوده اما یک چیز مشخص و واضح است. در تماس‌هایی که بارسا با سرا فرر، مدیر بتیس داشته به این باشگاه اعلام شده که حتی اگر برنامه‌ای هم برای خرید رویز در کار باشد، این باشگاه بند آزادسازی این بازیکن را پرداخت نخواهد کرد. بارسلونا هزینه کردن ۳۰ میلیون یورو در تابستانی که ۱۰۰ میلیون یورو برای یک ستاره هزینه خواهد کرد – احتمالا گریزمان – را کمی زیاده روی می‌داند.

این یعنی اگر هم بارسا تصمیم به خرید رویز بگیرد، با دادن یک یا دو بازیکن به بتیس، از رقم این انتقال خواهد کاست. شاید آلکاسر، ویدال و دنیس سوارز از گزینه‌ها باشند. رویز، از چندین تیم دیگر از جمله ناپولی، رم و اتلتیکو مادرید هم پیشنهاد دارد.

دسته بندی ها : اخبار داغ , فوتبال اسپانیا , فوتبال جهان
برچسب ها : بارسلونا, بازیکن بتیس, بتیس, رویز, فابین رویز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دستگیری متهمانی که برای تقلب در کنکور، رمز ارز می‌گرفتند