قهرمان بادی کلاسیک آسیا: تولید مکمل غیرمجاز در ایران زیاد است


قهرمان بادی کلاسیک آسیا: تولید مکمل غیرمجاز در ایران زیاد است

قهرمان بادی کلاسیک آسیا می‌گوید: بدنسازی ورزش اول ایران است و استقبال از این رشته خیلی زیاد شده است.

وحید بادپی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه لرستان، اظهار کرد: بدون اغراق باید بدنسازی را ورزش اول کشور بدانیم و استقبال خیلی زیادی از این رشته می‌شود.

وی با بیان اینکه پرورش اندام در کشورمان مظلوم واقع شده، تصریح کرد: کسی که این رشته را دنبال می‌کند همه او را به این چشم نگاه می‌کنند که از مکمل استفاده می‌کند و این در حالیست که خیلی از مردم عادی و ورزشکارهای حرفه‌ای نیز از مکمل غذایی استفاده می‌کنند و نباید آن را با هورمون و استروئیدها یکی کنند.

بادپی یادآور شد: متأسفانه الان در کشورمان خیلی‌ها به طور غیرمجاز مکمل تولید می‌کنند و جوان‌ها باید مواظب باشند و از مکان‌های رسمی، مکمل‌های مجاز و باامنیت بالا خریداری کنند.

این ورزشکار لرستانی خاطرنشان کرد: یک سری مکمل‌ها و استروئیدها، آب جذب می‌کند(اقتباس آب) و تولید آب سمی دارد و چون بدن توانایی آن را ندارد باعث می‌شود شخص یک مرتبه‌ اضافه وزن کاذب داشته باشد که عوارض خیلی زیادی به همراه دارد.

وی بیان کرد: داروخانه‌ها هم مکمل می‌آورند که ورزشکاران می‌توانند با توصیه مربی و تحقیقات کامل از آنها استفاده کنند.

بادپی به اهمیت بدنسازی در ورزش حرفه‌ای اشاره و تأکید کرد: مادر تمام ورزش‌ها «دو» است و پدر رشته‌ها نیز بدنسازی است و در هر رشته ورزشی بدون بدنسازی و وزنه زدن موفقیت حاصل نمی‌شود و تیم‌های حرفه‌ای فصل بدنسازی دارند و اگر با علم وزنه بزنی قطعاً موفق خواهی شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)