مسافر زمان غذای انسان سال 2200 میلادی را بعنوان مدرک با خود آورده است! + ویدیو


مسافر زمان غذای انسان سال 2200 میلادی را بعنوان مدرک با خود آورده است! + ویدیو

یک مسافر زمان که ادعا می کند از سال 2200 میلادی برگشته است غذای آن زمان که به شکل قرص بوده و توسط دولت تامین می شود و عمر انسان را به 200 سال می رساند، را با خود بعنوان مدرک آورده است! به گزارش گروه ترجمه روژان :این مرد که وی دی دیویس نام دارد می گوید این قرص همه نیازهای بدن برای یک هفته را تامین می کند. دولت کار پخش...

یک مسافر زمان که ادعا می کند از سال ۲۲۰۰ میلادی برگشته است غذای آن زمان که به شکل قرص بوده و توسط دولت تامین می شود و عمر انسان را به ۲۰۰ سال می رساند، را با خود بعنوان مدرک آورده است!

به گزارش گروه ترجمه روژان :این مرد که وی دی دیویس نام دارد می گوید این قرص همه نیازهای بدن برای یک هفته را تامین می کند. دولت کار پخش این غذا بصورت ماهیانه برای هر نفر انجام می دهد. آقای دیویس خواسته نانشاس بماند چرا که ظاهرا با گفتن این اسرار جانش به خطر می افتد. او مدعی است که الان ۱۰۳ سال دارد.

او از سال ۲۲۰۰ میلادی برگشته و می گوید در آینده غذا برای همه رایگان است تا از گرسنگی مردم و آلودگی کره زمین جلوگیری شود.

ماشین زمان سال ۲۲۰۰ میلادی چگونه است؟

طبق گفته آقای دیویس سفر در زمان در آینده تجاری است و برای انجام آن باید ثروتمند باشید. به گفته او ماشین زمان گرد است و وقتی به آن قدم می گذارید وارد بعد دیگری از دنیا می شوید.

مطالب مرتبط:

مسافر زمان عکسی از مریخ از سال ۳۸۱۲ میلادی نشان داد!! + عکس و فیلم

سفر در زمان: کدهای مخفی در تقویم مایاها می تواند دروازه سفر در زمان را باز کند!!+ فیلم و عکس

مدرک تکان دهنده از سفر در زمان / مردی که عکسی از لس آنجلس در سال ۵۰۰۰ میلادی را نشان می دهد/ویدیو

اثبات سفر در زمان : فاش تصاویری از سلبریتی‌ها که سال‌ها قبل از تولدشان گرفته شده است+فیلم

مسافر زمان عکسی از مریخ از سال ۳۸۱۲ میلادی نشان داد!! + عکس و فیلم

او می گوید در آینده، بشر فناوری زندگی در دیگر سیارات مثل مریخ را در اختیار دارد. مردم در آن زمان غذاهایی مثل سبزیجات را خودشان پرورش می دهند.

آقای دیویس می گوید:« انسان ها در سال ۲۲۰۰ میلادی در کلونی زندگی می کنند. مشکل بزرگی که آن زمان وجود دارد زیاد شدن جمعیت زمین است که باعث می شود مردم به سیارات دیگر مهاجرت کنند. در قرن ۲۲ شهرهای زیر آبی وجود خواهد داشت و حیات فرازمینی کشف می شود. موجودات فضایی وجود دارند که می توانند تغییر شکل داده و با انسان های زندگی کنند. در ادامه می توانید ویدیوی مصاحبه این فرد را ببینید.

expressuk

مسافر زمان غذای انسان سال 2200 میلادی را بعنوان مدرک با خود آورده است! + ویدیو

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه عجایب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا