مایکروسافت قصد دارد در مراسم E3 2018 سنگ تمام بگذارد


مایکروسافت قصد دارد در مراسم E3 2018 سنگ تمام بگذارد

مدیر بازاریابی شرکت مایکروسافت اعلام کرده است که آن‌ها تصمیم گرفته‌اند تا در مراسم E3 2018 سنگ تمام گذاشته و از هیچ کاری برای رسیدن به این مهم دریغ نکنند. اگر اخبار دنیای بازی‌های ویدیویی را دنبال کرده باشید، حتما اطلاع دارید که E3، بزرگ‌ترین نمایشگاه سرگرمی در دنیا، چند هفته دیگر آغاز خواهد...

مدیر بازاریابی شرکت مایکروسافت اعلام کرده است که آن‌ها تصمیم گرفته‌اند تا در مراسم E3 2018 سنگ تمام گذاشته و از هیچ کاری برای رسیدن به این مهم دریغ نکنند.

اگر اخبار دنیای بازی‌های ویدیویی را دنبال کرده باشید، حتما اطلاع دارید که E3، بزرگ‌ترین نمایشگاه سرگرمی در دنیا، چند هفته دیگر آغاز خواهد شد و شرکت‌های بزرگ از قبل برنامه‌های زیادی را برای این مراسم‌ مهم چیده‌اند. در اخبار گذشته مطلع شدیم که مایکروسافت زمان کنفرانس خبری خود در مراسم E3 2018 را از ۹۰ دقیقه (که چند سال اخیر آن را تغییر نداده بود) به ۱۲۰ دقیقه افزایش داده است.

مخاطبان با دیدن آن خبر به ۲ دسته تقسیم شدند. دسته اول معتقد بودند که مایکروسافت مرتکب اشتباه شده و کنفرانس خبری ۲ ساعته کسل کننده و حوصله سربری را به نمایش خواهد گذاشت؛ این در حالی بود که دسته دوم از این خبر بسیار خوشحال شده و فکر می‌کردند که این ۲ ساعت نه تنها خواب آور نبوده، بلکه بازیکنان با سیل عظیمی از رونمایی‌ بازی‌ها و محتواهای انحصاری مواجه خواهند شد.

حال «آرون گرینبرگ» (Aron Greenberg)٬ مدیر بازاریابی شرکت مایکروسافت٬ به نمایندگی از این شرکت اعلام کرده است که حق با دسته دوم بوده و مایکروسافت قصد دارد در مراسم E3 2018 سنگ تمام بگذارد و برای هیجان‌زده کردن مخاطبان در کنفرانس خبری، دست خود را کاملا رو کرده و از همه پروژه‌های در دست ساخت خود، رونمایی کند.

این خبر بسیار خوشحال کننده‌ای برای طرفداران کنسول ایکس‌باکس وان و شرکت مایکروسافت محسوب می‌شود، چرا که این کنسول در سال‌های اخیر از کمبود محتوای انحصاری در مقایسه با رقیب مستقیم خود به سختی رنج برده و با عقب افتادن در بازار، فروش پایین‌تر از انتظاری داشته است. امیدواریم که اکثر پروژه‌های در حال ساخت مایکروسافت، محتوا و بازی انحصاری باشند. ناگفته نماند که کنفرانس خبری مایکروسافت در تاریخ ۱۰ ژوئن ۲۰۱۸ (۲۰ خرداد ۱۳۹۷) در مراسم E3 2018 برگزار خواهد شد.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
مایکروسافت قصد دارد در مراسم E3 2018 سنگ تمام بگذارد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس