نتایج تیم ملی تکواندو پومسه بانوان


نتایج تیم ملی تکواندو پومسه بانوان

به گزارش پایگاه خبری ورزش بانوان، پنجمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی آسیا 2018 به میزبانی شهر هوشیمینه کشور ویتنام، با نایب قهرمانی پومسه روهای ایران به پایان رسید. در پایان این دور از رقابت‌های قهرمانی آسیا، تیم ‌ملی پومسه ایران در دو گروه مردان و زنان با کسب چهار مدال طلا، دو مدال نقره و هفت مدال برنز نایب قهرمان آسیا شد. تیم ‌ملی...

به گزارش پایگاه خبری ورزش بانوان، پنجمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی آسیا ۲۰۱۸ به میزبانی شهر هوشیمینه کشور ویتنام، با نایب قهرمانی پومسه روهای ایران به پایان رسید.

در پایان این دور از رقابت‌های قهرمانی آسیا، تیم ‌ملی پومسه ایران در دو گروه مردان و زنان با کسب چهار مدال طلا، دو مدال نقره و هفت مدال برنز نایب قهرمان آسیا شد. تیم ‌ملی کره‌جنوبی بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیم چین تایپه نیز عنوان سومی را به دست آورد.

در بخش زنان مرجان سلحشوری، آتوسا فرهمند پارسا، مهسا صادقی، فاطمه حسام، مرجان تاجی رستم آبادی، سونا رزاقی و سیده معصومه حسینی اعضای تیم ملی ایران را تشکیل داده بودند.

هدایت تیم ملی پومسه زنان ایران را نیز فاطمه اسدپور به عنوان سرمربی در اختیار داشت.

نتایج تیم ملی تکواندو پومسه بانوان

در بخش انفرادی رده سنی ۱۸ تا ۳۰ سال زنان، مرجان سلحشوری موفق شد با کسب ۸/۳۰ امتیاز عنوان نایب قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد. نماینده کره‌جنوبی با ۸/۴۵ امتیاز مدال طلا کسب کرد و نماینده چین تایپه نیز با ۸/۲۶ امتیاز سوم شد.

نتایج تیم ملی تکواندو پومسه بانوان

در بخش انفرادی رده‌سنی ۴۱ تا ۵۰ سال، کره‌جنوبی با ۸/۱۱ امتیاز قهرمان شد، چین تایپه با ۷/۸۳ امتیاز بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و فیلیپین با ۷/۳۱ امتیاز و فاطمه اسدپور با ۷/۲۹ امتیاز مشترکا جایگاه سومی را به خود اختصاص دادند.

نتایج تیم ملی تکواندو پومسه بانوان

در پایان رقابت‌های انفرادی رده‌سنی ۳۱ تا ۴۰ سال گروه زنان، آتوسا فرهمند با ۸/۲۴ امتیاز توانست سکوی نایب قهرمانی آسیا را به ایران اختصاص دهد. نماینده کره‌جنوبی با ۸/۳۶ امتیاز قهرمان شد و پومسه‌روهای بحرین با ۷/۸۱ امتیاز و مالزی با ۷/۸۰ امتیاز عنوان سومی را کسب کردند.

نتایج تیم ملی تکواندو پومسه بانوان
در پایان رقابت‌های تیمی رده‌سنی ۳۱ تا ۴۰ سال، تیم پومسه سه نفره زنان کشورمان با ترکیب آتوسا فرهمند، سونا رزاقی و سیده معصومه حسینی و کسب ۷/۷۷ امتیاز قهرمان آسیا شد، تیم ویتنام با ۷/۶۶ امتیاز بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و تیم هنگ کنگ با ۷/۳۶ امتیاز و تیم هند با ۵/۷۵ امتیاز در جایگاه سومی قرار گرفتند.

نتایج تیم ملی تکواندو پومسه بانوان
مهسا صادقی نماینده کشورمان در بخش زنان نیز در رده ششمی قرار گرفت. نماینده اندونزی در این بخش قهرمان شد. در بخش تیمی دو نفره رده‌سنی ۱۸ تا ۳۰ سال تیم ایران (صادقی و بختیار) با ۸/۱۴ امتیاز در رده پنجمی قرار گرفت و در این بخش کره‌جنوبی با ۸/۳۳ امتیاز قهرمان شد.

در رده‌سنی بالای ۳۰ سال نیز (رزاقی و موسی‌نیا) کره‌جنوبی با ۸/۳۰ امتیاز قهرمان شد. چین تایپه با ۸/۲۴ امتیاز عنوان دومی را کسب کرد. ایران با ۸/۱۷ امتیاز و ویتنام با ۸/۱۱ امتیاز مشترکا سوم شدند.

اما تیم پومسه ۳ نفره زنان رده سنی ۱۸ تا ۳۰ سال با ترکیب مرجان سلحشوری، فاطمه حسام و مرجان تاجی رستم آبادی موفق شدند عنوان سومی این رقابت‌ها را کسب کنند. در این بخش تیم ویتنام قهرمان شد، فیلیپین بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و تایلند نیز در جایگاه سوم مشترک با ایران قرار گرفت.

نتایج تیم ملی تکواندو پومسه بانوان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ عجیب ترین جاده جهان را تماشا کنید!