ماجرای آزار و تجاوز جنسی در دبیرستان غرب تهران چیست؟


ماجرای آزار و اذیت جنسی و تجاوز گروهی در مدرسه و دبیرستان پسرانه در غرب تهران آزار و اذیت جنسی گروهی دانش آموزان پسر در دبیرستان خبرآنلاین: ماجرای تکان دهنده آزار و اذیت گروهی عده ای دانش آموزان دبیرستان پسرانه در غرب تهران وارد فصل تازه ای شده است. شاید در ایران پرونده تجاوزی با … نوشته ماجرای آزار و تجاوز جنسی در دبیرستان غرب تهران...

ماجرای آزار و تجاوز جنسی در دبیرستان غرب تهران چیست؟

ماجرای آزار و اذیت جنسی و تجاوز گروهی در مدرسه و دبیرستان پسرانه در غرب تهران

آزار و اذیت جنسی گروهی دانش آموزان پسر در دبیرستان

خبرآنلاین: ماجرای تکان دهنده آزار و اذیت گروهی عده ای دانش آموزان دبیرستان پسرانه در غرب تهران وارد فصل تازه ای شده است.

شاید در ایران پرونده تجاوزی با این ابعاد تا به حال سابقه نداشته است. شوهد حاکی از آزار گروهی دانش آوزان پسر دبیرستانی در غرب تهران است.

آنطور که خبرآنلاین اطلاع حاصل کرده، طبق اطلاعات به دست آمده یکی از مسئولان این دبیرستان پسرانه در مقطع اول متوسطه در یک مجتمع آموزش غیرانتفاعی در منطقه دو تهران تعداد زیادی از دانش آموزان را مورد آزار و اذیت قرار داده که باعث شکایت و اعتراض شدید پدر و مادر بچه ها شده است.
مادر یکی از بچه ها گفت که مدتی حس می کردم پسرم خیای پرخاشگر و به شدت عصبی شده است و به همین دلیل ما او را نزد روان پزشک بردیم که پرخاشگری او درمان نشد تا اینکه پسرم کف در مدرسه به او تجاوز شده است.
پدر یکی از دانش آموزان می گوید که این مسئول متجاوز در مدرسه با پخش کردن کلیپ و تصاویر مستهجن از طریق گوشی موبایل، بچه ها را وادار به اعمال غیر اخلاقی می کرد و حتی آنها را مجبور می کرد به هم تجاوز کنند.
تصاویری که پدر و مادر دانش آموزان از این مسئول مدرسه ارائه کرده اند نشان می دهد فرد یاد شده دستبند به دست و در حضور پلیس اقرار می کند او با پخش تصاویر فیلمهای مستهجن، بچه ها را تحریک به اعمال غیراخلاقی کرده است.
اولیای دانش آموزان می گوید هم اکنون بچه ها تحت درمان روانشناسی هستند و با وجودی که فصل امتحانات آنهاست، از لحاظ روحی و روانی به شدت آسیب دیده اند. در بخشهای تکمیلی گزارش، جزییات بیشتر از این فاجعه به همراه واکنش مسئولان آموزش و پرورش منتشر خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بی پیکر