ارتقای روحیه معنوی ورزشکاران با حضور در کانون های مساجد


 ارتقای روحیه معنوی  ورزشکاران با حضور در کانون های مساجد

خبرگزاری شبستان: رییس فدراسیون بدمینتون کشور گفت: افزایش ارتباط فدراسیون و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد بر افزایش روحیه معنوی و سلامت روحی ورزشکاران اثر دارد.

محمدرضا پوریا رییس فدراسیون بدمینتون کشور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان، در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم درباره برنامه‌های این مرکز در راستای ارتقا روحیه معنوی و مذهبی ورزشکاران، گفت: از چندین سال پیش در راستای افزایش روحیه معنوی ورزشکاران برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته است.

وی افزود: یکی از این برنامه‌ها توزیع قرآن و کتب دینی بین جوانان ورزشکار است که با مطالعه آن از نظر روحی و معنوی به جایگاه بهتری دست پیدا می‌کنند طوری که وقتی برای مسابقات به کشورهای دیگر اعزام می‌شوند از حریم کشور و مذهب خود به صورت بهتری دفاع می‌کنند.

پوریا درباره اثر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد به عنوان بازوی کمکی فدراسیون در افزایش روحیه معنوی بین ورزشکاران، اظهار داشت: به طور قطع فدراسیون و کانون‌های مساجد در رابطه‌ای متقابل می‌توانند بر افزایش روحیه معنوی و سلامت روحی ورزشکاران تاثیرگذاری بهتری داشته باشند.

رییس فدراسیون بدمینتون کشور در پایان خاطرنشان کرد: امروز ما در راستای جذب جوانان به ورزش بدمینتون برنامه‌های فشرده‌ای داشتیم که در 31 استان جمعیت آن تا کنون به 200 هزار نفر رسیده است، به طور قطع سلامت روحی این ورزشکاران عامل کاهش برخی رفتارهای ناهنجار اجتماعی نظیر سیگار کشیدن خواهد شد.

پایان پیام/487

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خداحافظی معلم با دانش آموزان