رویکرد شورای پنجم حضور زنان در سطوح کلان مدیریتی است


رویکرد شورای پنجم حضور زنان در سطوح کلان مدیریتی است

کرج - عضو شورای پنجم شهر کرج یکی از رویکردهای شورای پنجم را حضور زنان در سطوح کلان مدیریتی اعلام کرد.


به گزارش خبرنگار مهر، عباس زارع ظهر سه‌شنبه در کارگاه آموزشی زنان، خانواده و فضای مجازی که به همت معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج در باشگاه میلاد برگزار شد، به نقش بی‌بدیل زنان در بستر اجتماع اشاره کرد و حضور مقتدرانه و تخصصی زنان در جایگاه‌های مختلف مدیریت شهری را یادآور شد و گفت: همه ما باید تلاش کنیم تا زنان به جایگاه واقعی خود در عرصه مدیریت شهری برسند و دوشادوش و چه‌بسا فراتر از مردان درزمینهٔ های تخصصی ورود کنند.

وی در ادامه تأکید کرد: رویکرد شورای پنجم نیز بر این محور قرار دارد و اثبات این شایستگی بر عهده زنان شاغل در شهرداری است.

آب‌گرفتگی چند وقت اخیر کرج نظام‌مهندسی شهر را زیر سؤال برد

عضو شورای شهر کرج در بخش دیگری با اشاره به وجود گلایه، راهکار و نقد از سیستم مدیریت شهری این امر را غیرقابل‌اجتناب و درعین‌حال نیازمند ارتباطی دوسویه دانست و با اشاره به موضوع نشست مبنی بر بهره‌مندی بهینه از دریچه‌های ارتباطی از روزنه فضای مجازی، عنوان کرد: به‌عنوان‌مثال موضوع آب‌گرفتگی چند وقت اخیر نظام‌مهندسی شهر را زیر سؤال برد و شهر را تحت‌الشعاع قرارداد و به دنبال آن شاهد نقدهای متعدد از مدیریت شهری در خصوص نگهداری ابنیه شهری، عمرانی و خدماتی در فضای مجازی بودیم که این عامل تلنگر بزرگی به مجموعه مدیریت شهری بود.

زارع ادامه داد: در این خصوص بنده پستی در اینستاگرام شخصی خود منتشر کردم که نتیجه آن کامنت های متعدد کارشناسی و تخصصی از سوی کارشناسان و شهروندان بود و بنده آن را مجلد کردم تا از آن‌ها بهره‌مند شویم.

عباس زارع: آماده شنیدن سخنان، گلایه‌ها و اجحاف احتمالی در حق بانوان مدیریت شهری چه به‌صورت حضوری و چه در فضای مجازی هستم رئیس کمیسیون تلفیق شورای شهر کرج گفت: به‌طورقطع این مهم یکی از مزایای فضای مجازی است که می‌توان بدون حضور رودررو که گاهی برای برخی افراد مشکل است موضوعات شهری را به مسئولان منتقل کرد و همه باید از این فضا به‌صورت مطلوب بهره‌مند شویم.

زارع در بخش دیگری تأکید کرد: بنده تنها یک عضو از شورای شهر کرج هستم اما به‌زعم خود آماده شنیدن سخنان، گلایه‌ها و اجحاف احتمالی در حق بانوان مدیریت شهری چه به‌صورت حضوری و چه در فضای مجازی هستم و قول مساعد در این زمینه می‌دهم.

وی در پایان از اداره بانوان سازمان فرهنگی خواست تا با برپایی کارگاه‌های توانمندسازی ویژه بانوان مستعد فعالیت‌های مدیریتی در شهرداری به‌صورت مستمر زمینه تربیت تمام شمول مدیران آینده را فراهم آورد.

کد خبر 4309446

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی