تریبون مراسم رحلت امام (ره) نمادی از وحدت باشد


تریبون مراسم رحلت امام (ره) نمادی از وحدت باشد

گرگان- فرماندار گرگان با بیان این که تریبون مراسم رحلت امام (ره) نمادی از وحدت باشد، گفت: متأسفانه دیده شده برخی سخنرانان دیانت را زیر پا گذاشته و علیه مسئولان دولتی سخن می گویند.


به گزارش خبرنگار مهر، ابوالقاسم صفوی، ظهر سه شنبه در جلسه ستاد هماهنگی مراسم ارتحال امام خمینی (ره) و شب های قدر که در محل فرمانداری گرگان برگزار شد، اظهار کرد: مراسمی که برگزار خواهد شد یادآور تلاش های مردی است که عزت، شرافت و مسلمانی را به مردم ایران بازگرداند و اگر نقصانی هم اکنون وجود دارد از خود ماست.

وی ادامه داد: او به عنوان مرجع دینی در فضایی که کسی جرأت نفس کشیدن نداشت توانست حماسه ای را در جهان خلق کند بنابراین ما هم به پاسداشت عظمت و بزرگی وی همواره یاد ایشان را زنده نگه خواهیم داشت.

صفوی افزود: دشمنان زمانی را نخواهند یافت تا ما یاد و پایمردی این بزرگ مرد را فراموش کنیم.

کوتاه کردن مسیر استعلام ها برای سرمایه گذارن در گرگان

فرماندار گرگان اظهار کرد: زحمات زیادی همه ساله برای برگزاری این مراسم کشیده می شود اما بعضاً دیده شده برخی از سخنرانان دیانت را زیر پای می گذارند و به جای پرداختن به خصایص امام (ره) سیاه نمایی کرده و علیه مسئولان دولتی صحبت می کنند.

وی تصریح کرد: تریبون آن ها باید به ذکر بزرگی آن مرد بزرگ و وقایع ۱۴ و ۱۵ خرداد و تحلیل تاریخی آن روزها بپردازد و نمادی از وحدت و عزت مردم ایران باشند.

صفوی گفت: نگرانی ای نسبت به طرفداران ناآگاه در جامعه وجود دارد آن ها بذر ناامیدی را در جامعه می پاشند و نتیجه آن پوچ گرایی نسل جوان است.

وی افزود: تصمیم داریم سنگ بنای توسعه را در شهر رقم بزنیم و لازمه آن ایجاد امنیت و آرامش در بین مردم است.

صفوی در پایان بر کوتاه کردن مسیر استعلام برای سرمایه گذارن در گرگان تأکید کرد.

کد خبر 4309213

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟