تصاویر/ آخرین سامورائی


مجموعه از عکس‌های کمیاب سامورائی که توسط دنیل دنگور گرداوری شده؛ در نمایشگاه لندن برای عموم به نمایش گذاشته شده است.

به گزارش فرادی به نقل از گاردین؛ مجموعه از عکس‌های کمیاب سامورائی که توسط دنیل دنگور گرداوری شده؛ در نمایشگاه لندن برای عموم به نمایش گذاشته شده است. در واقع این عکس‌ها در سال ۱۸۷۰ گرفته شده که بعد از این تاریخ نیز سیستم سامورائی‌ها به طور کامل برچیده شد. این تصاویر از سامورائی‌ها واقعی هستند که در بین سال‌های ۱۸۶۰ و ۱۸۷۰ گرفته شد. عکس‌ها در مجموعه‌ای از نگاه‌های نادر به جهان ناپدید می‌شوند.

تصاویر/ آخرین سامورائی
افسران جنوبی، در حدود 1867: گروهی از سامورایی ها در حالی که نقشه ای را در دست دارند به بحث با یک دیگر مشغول هستند. آن هایی که رده پایین تری دارند به حالت ایستاده تماشا می کنند و در بحث شرکت ندارند. در حالی که نفرات اصلی حالت نشسته دارند. به نظر می رسد در این عکسها افسران جنوبی از قبیله ساتسوا شناسایی شده اند و این جمع می تواند شورای جنگ باشد عکاس: "فلیس بیتو"
تصاویر/ آخرین سامورائی
زنان طبقه بالا درکجاوه ای با محافظت سامورایی ها، حدود 1867 : در آن زمان این کجاوه به عنوان یک وسیله نقلیه لوکس به حساب می آمد. البته گران ولی بسیار گرم و راحت بود عکاس: فلیس "بیتو"
تصاویر/ آخرین سامورائی
یک سامورایی ناشناس در زرهیوکوهاما، حدود سال 1873: یک تصویر فوق العاده حساس و البته جذاب از یک سامورایی در اواخر انقراض نسل سامورایی عکاس: "سوزوکی شینجی"
تصاویر/ آخرین سامورائی
کوباتو سنتارو در زره با نگهدارنده، یوکوهاما، حدود 1864: به عنوان فرمانده اصلی جنک در خارج از یوکوهاما بود. او به دلیل این که تفکر غربی و مدرن داشت بسیار نزد انگلیسی ها محبوب بود.
تصاویر/ آخرین سامورائی
شمشیر زن در لباس های شمشیربازی، حدود 1875:انجمن شمشیر بازی در سال 1873 تاسیس شد . گروهی که توسط چند زن اداره می شد و به آموزش شمشیر بازی می پرداختند و ان ها را در سراسر ژاپن محبوب می کرد. آن ها به عنوان یک زرادخانه جدایی ناپذیر محسوب می شدند که به عنوان محافظ زنان اشرافی از آنان استفاده می شد عکاس:"ریموند بارون فون استیلفید"
تصاویر/ آخرین سامورائی
عکسی از فرمانده سامورایی، 1870: از نشانه ها و علامت های روی لباس، یکی از فرماندهان ارشد را تجلی می کند "عکاس ژاپنی ناشناس"
تصاویر/ آخرین سامورائی
عکسی از سامورایی فقیر، یوکوهاما، 1867: این تصویر در اوایل دهه 1870 توسط شیموکا رجو، عکاس یوکوهاما که خود به خانواده ی سامورایی طبقه پایین تعلق داشت گرفته شده، سرنوشت بسیاری از سامورایی ها را نشان می دهد که توسط دولت اسیر و فقیر شده اند عکاس:" شیموکا رنجو"
تصاویر/ آخرین سامورائی
سفیر ژاپن در فرانسه،1867: هنگامی که حکومت شوگون در زاپن انقراض یافت به کشورش بازگشت عکاس: "آندره-آدولف یوژن دیساردی"
تصاویر/ آخرین سامورائی
کوباتو سنتارو در زره پوش با شمشیر، یوکوهاما، حدود 1864: فرمانده ارشد سپاه عکاس: فلیس بیتو

منبع: گاردین

ترجمه: وب سایت فرادید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه عکس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال هیات آفریقای جنوبی از رای جدید لاهه درباره غزه