دیبالا : با وجود مسی به فتح جام جهانی فکر می کنیم


از نظر پائولو دیبالا ، ستاره آرژانتینی یوونتوس، لیونل مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است. دیبالا که انتظار می‌رود پس از مسی به ستاره اول آلبی سلسته تبدیل شود، پس از شک و تردیدهای فراوان نهایتا در لیست خورخه سمپائولی برای جام جهانی روسیه قرار گرفت. مشابهت سبک و پست بازی او و مسی باعث شد تا در مقاطعی سمپائولی اعتراف کند که امکان استفاده...

دیبالا :قهرمانی دنیا رویای همه آرژانتینی‌هاست

دیبالا : با وجود مسی به فتح جام جهانی فکر می کنیم

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۸:۲۷
دیبالا : با وجود مسی به فتح جام جهانی فکر می کنیم

دیبالا بار دیگر به تمجید از مسی پرداخت و دیدن هر روزه او را معرکه توصیف کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

از نظر پائولو دیبالا ، ستاره آرژانتینی یوونتوس، لیونل مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است.

دیبالا که انتظار می‌رود پس از مسی به ستاره اول آلبی سلسته تبدیل شود، پس از شک و تردیدهای فراوان نهایتا در لیست خورخه سمپائولی برای جام جهانی روسیه قرار گرفت. مشابهت سبک و پست بازی او و مسی باعث شد تا در مقاطعی سمپائولی اعتراف کند که امکان استفاده از دیبالا در آرژانتین وجود ندارد. گرچه از کیفیت دیبالا نمی‌توان به راحتی گذشت و به همین خاطر هم او به روسیه می‌رود.

به گزارش mundoalbiceleste، دیبالا درباره تمرینات این روزهای آرژانتین می‌گوید:

میل به کمک به مسی برای دستیابی به افتخاری که برای همه اتفاقی فوق العاده خواهد بود، بی نهایت زیاد است. سعی می‌کنیم در هر پستی به مسی کمک کنیم. بهترین بازیکن تاریخ را در تیم مان داریم و رویاهای بزرگی در سر می‌پرورانیم. قهرمانی دنیا رویای همه آرژانتینی‌هاست. تمرین کردن و دیدن روزانه مسی اتفاقی معرکه است چون چیزهای زیادی از کیفیتی که لئو دارد، یاد می‌گیرید. همه ما رویای قهرمانی دنیا در سر داریم. کار آسانی نیست اما بهترین بازیکن تاریخ فوتبال در تیم ما بازی می‌کند و هر کاری خواهیم کرد تا به هدف مان برسیم.

دعوت به تیم ملی؟

همیشه با خانواده‌ام صحبت می‌کردم که تلاش می‌کردند درباره وضعیت من آرام باشند. همیشه فکر می‌کردم در لیست خواهم بود و مربی مرا دعوت خواهد کرد. بازی در جام جهانی یکی از بزرگ ترین رویاهایی است که شما به عنوان یک فوتبالیست می‌توانید داشته باشید. برای من همه چیز خیلی سریع رخ داد. در سال ۲۰۱۱ و اینستوتو شروع شد و وقتی فکر می‌کنید پس از ۶ سال در یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های دنیا حضور دارید و قرار است در جام جهانی بازی کنید، مثل تحقق یک رویا می‌ماند. کودکان زیادی برای رسیدن به این رویا می‌جنگند و خدا را قدردانم که این فرصت به من رسید.

دسته بندی ها : اخبار داغ , جام جهانی 2018 , فوتبال جهان
برچسب ها : آرژانتین, جام جهانی, دیبالا, مسی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خانم بازیگر نقش سلطان بانو بعد از گذشت 40 سال / چقدر تغییر؟!