آیا پمادهای آنتی هموروئید چروک ها را از بین می برند؟


آیا پمادهای آنتی هموروئید چروک ها را از بین می برند؟

آیا منطق علمی در پشت این ادعا وجود دارد که پمادهای آنتی هموروئید در کاهش چین و چروک موثر است؟ نبض ما– ممکن است این موضوع را از دوستی که اتفاقا پوست خوبی دارد شنیده باشید. یا شاید در یکی از مراحل زیبایی کیم کارداشیان آن را دیده اید. ادعای قدیمی که در اینترنت پخش شده […] نوشته آیا پمادهای آنتی هموروئید چروک ها را از بین می...

آیا منطق علمی در پشت این ادعا وجود دارد که پمادهای آنتی هموروئید در کاهش چین و چروک موثر است؟

نبض ما– ممکن است این موضوع را از دوستی که اتفاقا پوست خوبی دارد شنیده باشید. یا شاید در یکی از مراحل زیبایی کیم کارداشیان آن را دیده اید. ادعای قدیمی که در اینترنت پخش شده بود و می گفت پمادهای آنتی هموروئید چروک ها را کاهش می دهد. این مساله درست است؛ کرم فرموله شده برای پوست اطراف مقعد، ممکن است شما را از شر چروک های دور چشم خلاص کند. اما حقیقت این ادعا چیست؟

واقعیت چیست؟

آیا پمادهای آنتی هموروئید چروک ها را از بین می برند؟

در اینجا این نظریه وجود دارد: پمادهای آنتی هموروئید با منقبض کردن رگهای اطراف مقعد و سفت کردن پوست تسکین دهنده هستند. بنابراین ممکن است اثر سفت کننده بر روی قسمت های دیگر پوست هم کار کند.

این ایده بر فرمول قدیمی Preparation H استوار است که حاوی ماده ای گرفته شده از سلول های مخمر زنده (LYCD) است. با این حال هیچ مطالعه بالینی برای اثبات تاثیر LYCD بر کاهش خطوط و چین و چروک صورت انجام نشده است. (تاثیر این کرم در بهبود زخم و سوختگی اثبات شده است، اما این چیزی نیست که شما در اینجا به دنبال آن هستید.)

از دهه 1990 از LYCD در پمادهای آنتی هموروئید استفاده نشده است. اداره غذا و داروی آمریکا (FDA) استفاده از LYCD در پمادهای آنتی هموروئید را به دلیل کمبود مطالعات در حمایت از ایمنی و اثربخشی آن در درمان هموروئید ممنوع اعلام کرد. در این زمان تولیدکنندگان تصمیم گرفتند مواد تشکیل دهنده این دارو را تغییر دهند.

فرمولاسیون امروز پمادهای آنتی هموروئید که در ایالات متحده فروخته می شوند حاوی مواد فعال داروی فنیل افرین یا هیدروکورتیزون هستند. فنیل افرین یک تنگ کننده عروق خونی است. برخی از متخصصان پوست معتقدند که این ماده چیزی است که به چشمان خسته و پف کرده کمک می کند. از سوی دیگر هیدروکورتیزون یک استروئید است که به کاهش خارش و التهاب همراه با هموروئید کمک می کند.

آیا پمادهای آنتی هموروئید چروک ها را از بین می برند؟

اگر می خواهید تئوری استفاده از پمادهای آنتی هموروئید را برای چین و چروک آزمایش کنید، باید فرمولی که حاوی LYCD است و به نام Bio-Dyne شناخته شود را تهیه کنید.

طریقه استفاده از کرم های آنتی هموروئید چگونه است؟

آیا پمادهای آنتی هموروئید چروک ها را از بین می برند؟

صرف نظر از برند، نسخه یا محصولی که می خواهید استفاده کنید، همیشه محصول را قبل از استفاده بر روی صورت، روی قسمتی از پوست خود امتحان کنید.

برای انجام این کار، کرم را بر روی یک ناحیه کوچک از دست خود (معمولا مچ دست) بزنید. 20 تا 30 دقیقه صبر کنید تا مطمئن شوید که واکنش های منفی مانند قرمزی، تورم، کهیر یا احساس سوزش ندارید.

اگر نتیجه تست آن بر روی پوست مشکلی نداشت، می توانید مقدار کمی از کرم را با انگشت بر روی چین و چروک صورت بزنید. احتمالا می خواهید محصول را در شب، پس از شستن صورت خود و قبل از رفتن به رختخواب استفاده کنید. یک لایه نازک از کرم را به روی پوست بزنید و به آرامی مالش دهید. مراقب باشید محصول با چشم شما تماس پیدا نکند. پس از اتمام کار دست های خود را بشویید.

می توانید از این کرم در طول روز استفاده کنید، اما ممکن است صورت شما براق یا چرب به نظر برسد.

مانند بیشتر کرم های مورد استفاده برای چین و چروک، احتمالا باید این محصول را به طور مداوم و بیش از چند هفته یا ماه استفاده کنید تا به نتیجه برسید. از آنجایی که مطالعاتی مبنی بر اثربخشی پمادهای آنتی هموروئید روی چین و چروک صورت نگرفته است، ممکن است هرگز تفاوتی ایجاد نشود.

مطالب مرتبط

تفاوت شوره سر با خشکی پوست سر چیست؟

روشی نوین برای از بین بردن خال

از هیدرودرم پوست بیشتر بدانید

فواید استفاده از روغن بادام در ناف

اگر به دنبال روش های خانگی از بین بردن چین و چروک هستید روی لینک زیر کلیک کنید:

رفع چین و چروک پیشانی با روش های طبیعی

خطرات استفاده از پمادهای آنتی هموروئید دور چشم

آیا پمادهای آنتی هموروئید چروک ها را از بین می برند؟

عوارض جانبی بستگی به نوع کرم هموروئید مورد استفاده دارد. فنیل افرین که در فرمولاسیون فعلی پمادهای آنتی هموروئید موجود است، ممکن است به صورت موقت ناحیه اطراف چشم را تیره تر نماید. اما استفاده طولانی مدت ممکن است باعث ایجاد نتایج زیر در پوست شود:

نازکتر شدن پوست ضعیف ترشدن پوست قرمزی و تورم

پمادهای آنتی هموروئید که حاوی هیدروکورتیزون هستند، در واقع می توانند برخی از مشکلات پوستی صورت از جمله زرد زخم، روزاسه و جوش را از بین ببرند.

هیدروکورتیزون موضعی، به خصوص هنگامی که روی صورت استفاده شود، ممکن است به سادگی منجر به نازک شدن پوست و کبود شدن آن شود.

اگرچه این مورد نادر است، اما هیدروکورتیزون می تواند از طریق پوست به جریان خون منتقل شود و در سایر قسمت های بدن شما عوارض جانبی ایجاد کند. هیدروکورتیزون یک استروئید است و در طول زمان می تواند بر غدد فوق کلیوی اثر بگذارد. غدد آدرنال مسئول پاسخ بدن شما به استرس هستند.

در حال حاضر هیچ تحقیقی وجود ندارد که نشان دهد استفاده طولانی مدت از LYCD عوارض جانبی منفی دارد.

راههای دیگر از بین بردن چین و چروک

آیا پمادهای آنتی هموروئید چروک ها را از بین می برند؟

شواهد زیادی وجود دارد که نشان می دهد پمادهای آنتی هموروئید می تواند به کاهش چین و چروک پوست کمک کند. اکثر ادعاها مربوط به فرمولاسیون حاوی ماده ممنوعه LYCD هستند. بهتر است از کرم های هموروئید به ویژه در طولانی مدت استفاده نکنید. این کرم ها ممکن است پوست را نازک تر کند، در نتیجه پوست نسبت به آسیب های خورشید و پیری حساس تر می شود.

در عوض برای جلوگیری از چین و چروک، عادت های سالم مانند نوشیدن آب زیاد، استفاده از کرم های ضد آفتاب و داشتن خواب کافی را امتحان کنید. برای چین و چروک های قبلی، سعی کنید از درمان های خانگی علمی مانند درمارولینگ، میکرونیدلینگ و قرص خفیف شیمیایی استفاده کنید.

تاثیر موادی مانند رتینول، ویتامین C و اسید هیالورونیک برای کمک به چین و چروک ها اثبات شده است. اگر مطمئن نیستید که از کجا شروع کنید، متخصص پوست می تواند درمان روتین یا درمان ضد پیری صورت مانند میکرودرم ابریژن و استفاده از قرص های شیمیایی را به شما توصیه کند.

تیم ترجمه نبض ما

منبع: www.healthline.com

آیا پمادهای آنتی هموروئید چروک ها را از بین می برند؟
5 (100%) 1 رای


سیسمونی جنسی ایمپلنت لابیاپلاستی کاشت مو پروتز سینه لیزر موهای زائد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند