مشکل بزرگ آقای ستاره برای جدایی از “استقلال” ؛ بازیکن مورد علاقه “شفر” قانون را دور می زند و جدا می شود؟!


البته دیروز این بحث مطرح بود که امید نورافکن برای خروج از کشور مشکل دارد چون خدمت مقدس سربازی را انجام نداده است اما یکی از مسئولان باشگاه استقلال در این رابطه گفت: امید در صورت جدایی از استقلال به عنوان بازیکن آزاد قرارداد می‌بندد و چیزی به باشگاه نمی‌رسد اما این مسئله دلیل نمی‌شود حقیقت را کتمان کرد. واقعیت امر این است اگر...

خدمت سربازی مانع پیوستن امید نورافکن به شارلوا

مشکل بزرگ آقای ستاره برای جدایی از “استقلال” ؛ بازیکن مورد علاقه “شفر” قانون را دور می زند و جدا می شود؟!

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۷ | ۲۲:۳۴
مشکل بزرگ آقای ستاره برای جدایی از “استقلال” ؛ بازیکن مورد علاقه “شفر” قانون را دور می زند و جدا می شود؟!

امید نورافکن از جمله بازیکنان جوانی است که در تیررس اروپایی‌ها قرار گرفته و مدت‌هاست قضیه حضورش در تیم شارلوای بلژیک را به طور جدی می‌شنویم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

البته دیروز این بحث مطرح بود که امید نورافکن برای خروج از کشور مشکل دارد چون خدمت مقدس سربازی را انجام نداده است اما یکی از مسئولان باشگاه استقلال در این رابطه گفت:

امید در صورت جدایی از استقلال به عنوان بازیکن آزاد قرارداد می‌بندد و چیزی به باشگاه نمی‌رسد اما این مسئله دلیل نمی‌شود حقیقت را کتمان کرد. واقعیت امر این است اگر امید بخواهد راهی اروپا شود، به لحاظ قانونی راهکار وجود دارد و خود استقلال از این قانون استفاده کرده است.

امید نورافکن دانشجو است و می‌تواند از تبصره خروج دانشجویی استفاده کند. ما قبل از شروع لیگ قهرمانان آسیا به قانون عمل کرده و برای امید وثیقه می‌گذاشتیم تا با استفاده از مجوز دانشجویی اجازه خروجش را بگیریم. حالا اگر او بخواهد به شارلوا برود نیز می‌تواند در صورت اثبات دانشجو بودن و دریافت نامه اشتغال به تحصیل، وثیقه بگذارد و راهی شارلوا یا هر تیم دیگر خارجی شود.

البته قانون می‌تواند از سفر امید جلوگیری کند چون نوع قرارداد نورافکن با شارلوا و مدت زمان آن، امید را به اقامت بلندمدت در بلژیک مجاب می‌کند و قانون می‌تواند به این دلیل که نورافکن خدمت سربازی را پشت سر نگذاشته، چنین اجازه‌ای به او ندهد.

دسته بندی ها : اخبار داغ , استقلال , لیگ برتر
برچسب ها : استقلال تهران, امید نورافکن, باشگاه استقلال, تیم شارلوای بلژیک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...