سامسونگ گلکسی ای 9 استار در تصاویری جدید رخ نشان داد


مطلب سامسونگ گلکسی ای 9 استار در تصاویری جدید رخ نشان داد برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ تصاویر جدیدی که از سامسونگ گلکسی ای 9 استار (Galaxy A9 Star) منتشر شده، این گوشی هوشمند را در رنگ‌های مشکی و سفید نشان می‌دهد. در حال حاضر مشخص نیست که...

تصاویر جدیدی که از سامسونگ گلکسی ای ۹ استار (Galaxy A9 Star) منتشر شده، این گوشی هوشمند را در رنگ‌های مشکی و سفید نشان می‌دهد.

در حال حاضر مشخص نیست که گوشی سامسونگ گلکسی ای ۹ استار با شماره مدل SM-G8850 در چه تاریخی رونمایی می‌شود. اخیرا یک ویدیوی کوتاه از طراحی این موبایل منتشر شده که برخی آن را منصوب به گوشی گلکسی اس ۹ مینی (Galaxy S9 Mini) می‌دانند. تصویر جدیدی که از ای ۹ استار منتشر شده، نسخه‌ی سفید رنگ این دستگاه را به نمایش می‌گذارد.

سامسونگ گلکسی ای 9 استار در تصاویری جدید رخ نشان داد

بیشتر بخوانید: نمایی از گلکسی اس ۹ مینی در ویدیوی جدید به نمایش گذاشته شد

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، سبک طراحی سامسونگ در گلکسی ای ۹ استار با تغییراتی همراه است تا بتواند توجه بازار چین را به خود جلب کند. ماژول دوربین دوگانه در سامسونگ گلکسی ای ۹ استار در گوشه‌ی سمت چپ تعبیه شده است. این سبک طراحی در گوشی‌هایی مثل آیفون X و هواوی پی ۲۰ مشاهده شده بود. یک فلاش ال‌ای‌دی دوگانه نیز در قسمت زیری ماژول دوربین قرار گرفته است. از دیگر تغییرات در سبک طراحی سامسونگ می‌توان به سنسور اثرانگشت اشاره کرد که اینبار به شکل یک مربع با خمیدگی در گوشه‌ها دیده می‌شود. فاصله‌ی این اسکنر که در قسمت مرکزی پنل پشتی تعبیه شده با ماژول دوربین باعث می‌شود که دسترسی به سنسور آسان‌تر شود. اما اگر به طراحی پنل اصلی توجه کنیم، شباهت‌های زیادی را میان ای ۹ استار با سایر گوشی‌های جدید سامسونگ مشاهده می‌کنیم. این گوشی هوشمند از نمایشگر ۶.۳ اینچی اینفینیتی دیسپلی برخوردار شده که حاشیه‌های باریکی در اطراف آن دیده می‌شود. در لبه‌ی بالایی این نمایشگر، یک دوربین تک لنزی ۱۶ مگاپیکسلی قرار گرفته که وظیفه‌ی عکاسی سلفی را به عهده دارد. اینطور که به نظر می‌رسد، گوشی میان‌‌رده‌ی سامسونگ گلکسی ای ۹ استار از دکمه‌ی مجزا برای دسترسی به دستیار هوش مصنوعی بیکسبی برخوردار خواهد شد.

مشخصات سامسونگ گلکسی ای ۹ استار

در حال حاضر اطلاعات زیادی درباره‌ی این گوشی میان‌رده‌ی سامسونگ منتشر نشده است. اما با توجه به مشخصات فاش شده در تنا می‌توان گفت که ای ۹ استار با رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی عرضه می‌شود. یک دوربین ۲۴ مگاپیکسلی همراه با لنز ثانویه‌ی ۱۶ مگاپیکسلی،‌ تنظیمات دوربین دوگانه‌ی این موبایل را تشکیل می‌دهند. از دیگر مشخصات سامسونگ گلکسی ای ۹ استار می‌توان به باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و اندروید ۸.۰ اوریو اشاره کرد که به صورت پیش‌فرض روی دستگاه نصب شده است.

این غول فناوری کره‌ای زمان دقیقی را برای رونمایی از این گوشی هوشمند مشخص نکرده است. برخی معتقدند که این موبایل تنها در بازار آسیا عرضه می‌شود. ای ۹ استار در رنگ‌های مشکی و سفید در بازارهای کامبوج، چین، مالزی، سنگاپور،‌ تایلند و ویتنام به فروش خواهد رسید. گفته می‌شود که این دستگاه پس از عرضه در این بازارها، در بازارهای جهانی توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

مقایسه اچ تی سی یو ۱۲ پلاس با گلکسی اس ۹ پلاس سامسونگ؛ تقابل دو پرچمدار بزرگ تصویری واقعی از گوشی جدید گلکسی ای ۹ استار لایت در فضای آنلاین منتشر شد

.

منبع: phonearena

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نیست