انتقاد از شرکت غله پلدختر/ کیفیت نان و قیمت‌ها در بازار کنترل شود


انتقاد از شرکت غله پلدختر/ کیفیت نان و قیمت‌ها در بازار کنترل شود

پلدختر- انتقاد از روند فعالیت شرکت غله و همچنین تأکید بر کنترل قیمت‌ها و کیفیت نان در پلدختر از مباحث مطرح‌شده در ستاد تنظیم بازار این شهرستان بود.


به گزارش خبرنگار مهر در پلدختر، سعید ملکشاهی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت پلدختر در جلسه ستاد تنظیم بازار و کمیسیون هماهنگی تعزیرات حکومتی شهرستان پل‌دختر اظهار داشت: گفت: شرکت غله شهرستان پلدختر نسبت به اجرای مصوبات تنظیم بازار با دبیر جلسه هیچ‌گونه همکاری ندارد.

وی افزود: با توجه به اینکه در جلسه‌های مختلف تنظیم بازار شهرستان در خصوص چگونگی میزان سهمیه تخصیص‌یافته آرد، توزیع سهمیه‌ها از محل تشویقی و یا تعطیلی واحدهای نانوایی در سطح شهرستان به شرکت غله اعلام‌شده اما هیچ‌گونه تحرکی مبنی بر رعایت و جلوگیری از عمل خودسرانه خود انجام نداده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت پلدختر گفت: این اداره از مسئولان خواستار پیگیری موضوع و متقاعد کردن اعضای شورای آرد و نان شهرستان نسبت به انجام مصوبات جلسات تنظیم بازار است.

معاون فرماندار پلدختر نیز در این جلسه گفت: کنترل قیمت‌ها در بازار و نظارت بر کیفیت نان در نانوایی‌ها به‌صورت مستمر به‌ویژه ماه مبارک رمضان در این شهرستان ضرورت دارد.

علیرضا ملکشاهی بر ضرورت کنترل مستمر بر کیفیت پخت نان تأکید کرد و اظهار داشت: پخت نان باکیفیت از مهم‌ترین حقوق شهروندان است و لازم است در راستای احترام به این حقوق مسئولان ذی‌ربط تمام تلاش خود را به‌کارگیرند.

وی افزود: نظارت بر کیفیت پخت نان باید با جدیت و به‌صورت مستمر صورت گیرد و چنانچه نانوایی تخلف کند با آن برخورد شود و بر ساعات پخت نان در نانوایی‌ها در ماه مبارک رمضان نظارت شود.

معاون فرماندار پلدختر گفت: مسئولان ازلحاظ مختلف بهداشتی، قیمت کالا، حمل‌ونقل و کرایه‌ها نظارت کافی داشته باشند و اجازه ندهند بعضی افراد متخلف با افزایش قیمت خودسرانه در ماه مبارک رمضان سودجویی کنند.

کد خبر 4310362

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط