نماینده قم در لیگ برتر فوتسال تغییر نام داد


نماینده قم در لیگ برتر فوتسال تغییر نام داد

قم - در حالی که چند هفته تا آغاز لیگ برتر فوتسال کشور باقی مانده نماینده قم در لیگ برتر فوتسال تغییر نام داد و دیگر خبری از نام آتلیه طهران نخواهد بود.


به گزارش خبرنگار مهر، در شرایطی که موضوع تغییر نام تیم فوتسال آتلیه طهران قم از سال گذشته مطرح بود سرانجام این موضوع به واقعیت پیوست و تیم آتلیه طهران قم به سوهان محمد سیما تغییر نام داد و از این پس با همین نام در لیگ حضور خواهد داشت.

تغییر نام آتلیه طهران به سوهان محمد سیما بر اساس رایزنی‌های رسول قلی زاده مدیر تیم فوتسال آتلیه طهران با این بخش خصوصی اتفاق افتاده است و به نظر می‌رسد این تغییر نام به معنای رفع حداقل بخش مهمی از چالش‌های مالی نماینده قم در لیگ برتر فوتسال باشد.

این تغییر نام به معنای حذف نام آتلیه طهران پس از ۴ سال فعالیت است به طوری که این تیم یک سال در لیگ دسته دوم، ۲ سال در لیگ دسته اول و یک سال در لیگ برتر فوتسال ایران با نام آتلیه طهران در رویدادهای رسمی فوتسال ایران حضور داشت.

نخستین تمرین تیم سوهان محمد سیما امروز پنج شنبه از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در سالن کارگران قم برگزار می‌شود و در این جلسه تمرینی قرار است مربیان و کادر تیم سوهان محمد سیما معارفه شوند و این جلسه تمرینی به معنای آغاز رسمی کار این تیم در فصل جدید خواهد بود.

این در حالی است که حسین صبوری سرمربی جدید تیم سوهان محمد سیما اعلام کرده این تیم در فصل جدید به دنبال ارتقای رتبه خود نسبت به فصل گذشته است و با حفظ اسکلت فصل قبل، با جذب ۲ یا ۳ بازیکن جدید تیم خود را تقویت خواهد کرد.

کد خبر 4310892

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چه عواملی باعث می‌شود نتیجه انتخابات آمریکا غیرقابل پیش‌بینی باشد؟