تکذیب می‌شود اما واقعیت دارد ؛ رقابت عجیب یک “استقلالی” و “پرسپولیسی” برای تیم ملی!


کی‌روش بارها اعلام کرده که می‌رود و فدراسیون فوتبال هم ظاهراً به این نتیجه رسیده است که باید به دنبال فرد جدیدی برای نیمکت‌ تیم ملی باشد. در خبر قبلی از قول علی دایی نوشتیم که هیچ توافقی با فدراسیون بر سر جانشینی کارلوس کی‌روش نداشته است. حرفی که بیراه هم نیست اما شک نکنید گزینه ایرانی هدایت تیم ملی ایران، علی دایی است. گویا فدراسیون به این...

رقابت پنهان شفر و دایی برای نیمکت تیم ملی!

تکذیب می‌شود اما واقعیت دارد ؛ رقابت عجیب یک “استقلالی” و “پرسپولیسی” برای تیم ملی!

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۲۴
تکذیب می‌شود اما واقعیت دارد ؛ رقابت عجیب یک “استقلالی” و “پرسپولیسی” برای تیم ملی!

نزدیکان تیم ملی و کارلوس کی‌روش گواهی می‌دهند که به احتمال فراوان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه پایان عصر همکاری با مرد پرتغالی خواهد بود و گفته می شود دایی و شفر گزینه های جانشینی او هستند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کی‌روش بارها اعلام کرده که می‌رود و فدراسیون فوتبال هم ظاهراً به این نتیجه رسیده است که باید به دنبال فرد جدیدی برای نیمکت‌ تیم ملی باشد. در خبر قبلی از قول علی دایی نوشتیم که هیچ توافقی با فدراسیون بر سر جانشینی کارلوس کی‌روش نداشته است. حرفی که بیراه هم نیست اما شک نکنید گزینه ایرانی هدایت تیم ملی ایران، علی دایی است. گویا فدراسیون به این نتیجه رسیده که پس از جام جهانی تا شروع جام ملت‌های آسیا می‌تواند یک سرمربی ایرانی را جانشین کی‌روش کند. مردی که کاریزما و اهلیت لازم را داشته باشد و چه کسی بهتر از علی دایی؟! شایعه‌سازان هم سفر شهریار به ترکیه و تماشای بازی دوستانه تیم ملی را بی‌ارتباط با این موضوع نمی‌دانند چراکه علی دایی معمولاً عادت ندارد برای دیدن بازی تیمی به استادیوم برود ولو تیم ملی! تاکنون سابقه نداشته یا حداقل ما به یاد نداریم علی دایی به عنوان تماشاگر بازی‌های تیم ملی را از نزدیک دیده باشد. اما کنار گزینه ایرانی شنیدیم یک سرمربی خارجی هم مدنظر است؛ وینفرد شفر!

مرد آلمانی در این سن و سال بدش نمی‌آید به جای کار طاقت‌فرسای باشگاهی در تیم ملی کار کند، هرازگاهی اردو بگذارد و در کشوری به عنوان سرمربی تیم ملی کار کند که سابقه فعالیت در آن را دارد.

او در استقلال هم کارنامه خوبی داشته و توانسته این تیم بحران‌زده را قهرمان جام حذفی کند. با توجه به زمان نه چندان زیاد پایان جام جهانی تا شروع جام ملت‌های آسیا، عقلانی است کسی جانشین کارلوس کی‌روش شود که فوتبال ایران را به خوبی بشناسد.

بنابراین وینفرد شفر که قیمتی هم به مراتب پایین‌تر از کارلوس کی‌روش دارد، می‌تواند گزینه مناسبی باشد. به هر حال علی دایی و وینفرد شفر رقابتی پنهانی برای برعهده گرفتن سکان هدایت تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا دارند هرچند هر دو این ماجرا را تکذیب می‌کنند!

البته اگر کارلوس کی‌روش بتواند در جام جهانی روسیه تاریخ‌ساز شده و تیم کشورمان را به مرحله حذفی این رقابت‌ها برساند آنگاه برداشتن او از روی نیمکت تیم ملی سخت‌ترین کار ممکن خواهد بود!

خبرورزشی

دسته بندی ها : اخبار داغ , استقلال , فوتبال ملی , لیگ برتر
برچسب ها : استقلال تهران, سرمربی تیم ملی ایران, علی دایی, کارلوس کی‌روش, وینفرد شفر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط