یک بازی فوتسال نیمه تمام ماند/ صعود مدافع عنوان قهرمانی والیبال


یک بازی فوتسال نیمه تمام ماند/ صعود مدافع عنوان قهرمانی والیبال

گرگان – مدافع عنوان قهرمانی والیبال به جمع هشت تیم برتر مسابقات رسید و یک بازی از مرحله حذفی فوتسال نیمه تمام ماند.


به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات ورزشی جام رمضان در گرگان شامگاه پنجشنبه همزمان با پانزدهمین روز از ماه مبارک رمضان در رشته های فوتسال، والیبال و بسکتبال پیگیری شد.

در دوازدهمین شب از رقابت های فوتسال، دو بازی دیگر از مرحله یک هشتم نهایی برگزار شد که یک بازی نیمه تمام ماند.

ابتدا تیم های «شهید مهدوی» و «دکتر پیام جمال لیوانی» به مصاف هم رفتند که این بازی با گل دیرهنگام داریوش قره داشی به سود آبی پوشان شهید مهدوی به پایان رسید. شاگردان محمود کدایی در مرحله یک چهارم نهایی با تیم مدعی «شهدای جلین» دیدار خواهند کرد.

در دومین بازی، تیم های «موبایل عرب» و «صدای اوتیسم» به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان وقت قانونی بدون رد و بدل شدن گل به پایان رسید. سپس در وقت اضافه اول به علت پایان یافتن محدودیت خطای تیمی صدای اوتیسم، تیم موبایل عرب صاحب ضربه پنالتی از نقطه دوم شد و علی جلالی حساب کار را یک بر صفر کرد.

مشابه همین صحنه در وقت اضافه دوم نیز رخ داد و بازهم علی جلالی موفق به گلزنی شد. در ادامه داوران یک خطای دیگر به سود موبایل عرب اعلام کردند که این بار مربی تیم اوتیسم در اعتراض به این تصمیم بازیکنان خود را از زمین بازی خارج کرد تا بازی نیمه تمام باقی بماند. به گفته کمیته فنی مسابقات نتیجه این دیدار سه بر صفر به سود موبایل عرب اعلام می شود.

در ادامه رقابت های مرحله یک هشتم نهایی امشب (جمعه) دو بازی دیگر برگزار می شود که طبق برنامه ابتدا تیم های «شهدای پابند» و «سوله استراباد» و سپس «فروشگاه ورزشی پرسپولیس» و «آسانسور پیام پارسیان» رودرروی هم قرار می گیرند.

رقابت های فوتسال با شرکت ۲۴ تیم در قالب ۸ گروه سه تیمی در سالن امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.

یک بازی فوتسال نیمه تمام ماند/ صعود مدافع عنوان قهرمانی والیبال

مدافع عنوان قهرمانی صعود کرد

مسابقات والیبال با برگزاری ادامه بازی های مرحله یک هشتم نهایی و صعود مدافع عنوان قهرمانی پیگیری شد.

در ادمه رقابت های این مرحله ابتدا «پایانه غلات ایستگاه راه آهن» با «سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان» دیدار کرد و موفق شد با نتیجه دو بر صفر حریفش را با شکست بدرقه کند. ست های این بازی به ترتیب با امتیاز ۲۵ بر ۱۵ و ۲۷ بر ۲۵ به پایان رسید.

سپس «کانون شهدای مدافع حرم اسپومحله» به مصاف «پروتئین احمدی» مدافع عنوان قهرمانی رفت و یک بازی نزدیک و جذاب را ارائه کرد. ست اول با امتیاز ۲۵ بر ۲۳ به سود پروتئین احمدی به پایان رسید اما در ست دوم نماینده اسپومحله جبران کرد و موفق شد با حساب ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی برسد. پروتئین احمدی در ست سرنوشت ساز سوم هم با حساب ۲۵ بر ۲۱ به برتری رسید و حریف نماینده راه آهن در مرحله بعدی شد.

در ادامه مسابقات امشب دو بازی دیگر از مرحله یک هشتم نهایی ابتدا تیم های «نیروی انتظامی» و «مدرسه والیبال بردیا» و سپس «دهیاری هاشم آباد» و «شهدای آهنگرمحله» به مصاف هم می روند.

رقابت های والیبال با شرکت ۲۷ تیم در قالب سه گروه چهارتیمی و پنج گروه سه تیمی در سالن آزادی گرگان در حال برگزاری است.

یک بازی فوتسال نیمه تمام ماند/ صعود مدافع عنوان قهرمانی والیبال

«خانه آرمانی» همچنان باج نمی دهد

ششمین شب از رقابت های بسکتبال نیز با برگزاری دو بازی دیگر ادامه پیدا کرد.

در نخستین بازی تیم صدرنشین «خانه آرمانی» با مربیگری هادی دهقان موفق شد با نتیجه ۶۹ بر ۶۷ مقابل «رامیان» پیروز شود و چهارمین برد متوالی را کسب کند. خانه آرمانی با کسب این پیروزی صدرنشین باقی ماند.

در بازی دوم تیم «هیرکان» در یک بازی برتر با نتیجه ۹۰ بر ۷۱ مقابل «پیشگامان آرمان» پیروز و ۶ امتیازی شد.

در ادامه این رقابت ها امشب «رامیان» با «کفش جردن» و «هیرکان» با «جوانان یس آل» دیدار می کنند.

رقابت های بسکتبال با شرکت ۶ تیم به صورت دوره ای در خانه بسکتبال گرگان در حال برگزاری است.

یک بازی فوتسال نیمه تمام ماند/ صعود مدافع عنوان قهرمانی والیبال

«استراباد» با گلباران حریف صدرنشین شد

در ادامه مسابقات فوتسال بسیج دو بازی از مرحله مقدماتی و دو بازی نیز از مرحله یک هشتم نهایی برگزار شد.

در ادامه مسابقات ابتدا از گروه هشتم تیم «شهدای امام رضا» با نتیجه دو بر یک بر «دهیاری نوچمن» غلبه کرد و به عنوان تیم دوم گروه راهی مرحله حذفی شد.

سپس از گروه چهارم تیم «استراباد» با ۶ گل «شرکت سامان تیغه» را در هم کوبید تا با ۷ امتیاز جواز حضور در مرحله یک هشتم را کسب کند.

در ادامه مرحله یک هشتم نهایی ابتدا تیم های «تیپ ۴۵ جوادالائمه» صدرنشین گروه دوم و «جوانان سرکلاته» تیم دوم گروه یک به مصاف هم رفتند که این مسابقه در اوقات قانونی و اضافی برنده نداشت و تیپ ۴۵ با برتری در ضربات پنالتی راهی جمع هشت تیم برتر شد.

در آخرین بازی «فروشگاه ورزشی میتکا» صدرنشین گروه ششم با «پایگاه شهید سپهری نودیجه» تیم دوم گروه پنجم دیدار کرد و با نتیجه سه بر دو مغلوب شد.

رقابت های فوتسال بسیج با شرکت ۲۸ تیم در قالب چهار گروه چهار تیمی و چهار گروه سه تیمی در سالن بسیج حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار مهر، نهمین دوره مسابقات ورزشی جام رمضان شهرستان گرگان به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان در ۲۴ رشته ورزشی در بخش‌های آقایان، بانوان و محلات در حال برگزاری است.

این مسابقات در رشته‌های بسکتبال سالنی، بسکتبال خیابانی، فوتبال، فوتسال، فوتبال گل کوچک، والیبال سالنی، والیبال محلات، تنیس روی میز، ووشو، بدمینتون، کبدی استاندارد، اسکیت، بوکس، اسکواش، تنیس، تکواندو، کاراته، شطرنج، کیک بوکسینگ، تیراندازی، کونگ فو، تنیس روی میز جانبازان و معلولین، کشتی آزاد و ورزش باستانی در طول ماه مبارک رمضان در فضاهای ورزشی شهرستان گرگان برگزار شده است.

کد خبر 4311254

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403