مطالبات مردمی برای ادامه حضور ارتش در مرزهای استان به گوش مسئولان رسانده شود


مطالبات مردمی برای ادامه حضور ارتش در مرزهای استان به گوش مسئولان رسانده شود

امام جمعه بجنورد با اشاره به تامین امنیت نقاط مرزی خراسان شمالی گفت که باید مطالبه مردمی برای ادامه حضور ارتش صورت گیرد و مطالبات از مسئولین در این زمینه شیواتر به گوش مسئولان بالادستی برسد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی که در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه بجنورد در مصلای امام خمینی (ره) سخن می‌گفت، با اشاره به «خروج ارتش از خراسان شمالی و انتقال تیپ 130» گفت که ارتش مایه دلگرمی مردم و وزنه سنگینی در تامین امنیت این استان است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه خراسان شمالی استانی مرزی است که امنیت آن به دست قوای مسلح از جمله ارتش مقتدر تا کنون تامین شده است، خواست تا مطالبه مردمی برای ادامه حضور ارتش صورت گیرد و این مطالبات از مسئولین در این زمینه شیواتر به گوش مسئولان بالادستی برسد.

وی در بخش دیگر سخنانش با اشاره به سالگرد ارتحال امام راحل(ره)، همچنین فرارسیدن روز قدس، اظهار کرد: امام راحل(ره) ملت ایران را به خودباوری رساند و روز قدس نمادی از ایستادگی در برابر ظالمان و ایستادگی جهان اسلام در برابر ظلم است.

وی با بیان اینکه پس از رحلت امام با تاسی از آموزه های این مرد بزرگ، رشد و بالندگی در کشورمان سرعت گرفت، ادامه داد: دشمنان نمی خواهند این دستاوردها به سمع و نظر مردم برسد اما کور خوانده اند.

وی با تاکید بر اینکه چهلمین سال پیروزی انقلاب با شکوه تر از هر سال برگزار می شود، خاطرنشان کرد: امام همیشه به قدرت خدای بزرگ اتکا داشت و همین ایمان و خداباوری انقلاب را از بسیاری از برهه های حساس به ویژه جنگ نجات داد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی به برجام و عهدشکنی آمریکا اشاره کرد و افزود: نسخه شفابخش نجات کشورمان در این مرحله تاریخی لبیک به منویات مقام معظم رهبری و عمل به اقتصاد مقاومتی است.

حجت الاسلام یعقوبی با اشاره به تاسیس سفارت آمریکا در فلسطین اشغالی، گفت: جهان به دست ناخردانی افتاده که حتی به ابتدایی ترین بندهای حقوق بشر پایبند نیستند که باید در مقابل این زیاده خواهان بر توان خود اتکا کنیم.

وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس، اضافه کرد: ملت ایران در دفاع از مظلومان جهان امسال بلندتر از هر سال در روز قدس شعار می دهند.

وی با اشاره به اعتصابات اخیر برخی اصناف با تاکید بر پیگیری و حل مشکلات مردم از سوی نمایندگان مجلس، تصریح کرد: با این اعتصابات بستری برای سواستفاده دشمنان فراهم نشود.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه مسئولان همه تلاش و دغدغه خود را بر حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بگذارند، گفت: اعتصابات زنجیره ای حربه دشمن است و از اصناف انتظار می رود به گونه ای مطالبات خود از مسئولین را بیان کنند که دشمن خوشحال نشود.

حجت الاسلام یعقوبی افزود: دشمنان سال قبل از همین حربه مشکلات اقتصادی علیه کشورمان استفاده کردند که نباید به دست آن ها بهانه داد.

وی گفت: البته آرزوی از بین بردن این انقلاب که پایه های آن مردم شهید پرور ایران هستند را به گور خواهند برد و امسال با شکوه تر از هرسال آماده برگزاری جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب هستیم.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 9 فروردین 1403