ویدئو| عصبانیت بهرام رادان از اتهام زنی پیج وابسته به ارگان خاص| منتظر باشید!


ویدئو| عصبانیت بهرام رادان از اتهام زنی پیج وابسته به ارگان خاص| منتظر باشید!

به گزارش دیباچه، مدتی است در فضای مجازی نسبت به بازیگرانی که برای کار خیریه از مردم مبالغی را دریافت کرده اند حواشی ایجاد شده است؛حواشی ای که می گوید آنها تمام مبالغ را صرف امور خیریه نکرده اند و مابغی پول ها هر ماه به عنوان سود به حساب شخصی...

به گزارش دیباچه، مدتی است در فضای مجازی نسبت به بازیگرانی که برای کار خیریه از مردم مبالغی را دریافت کرده اند حواشی ایجاد شده است؛حواشی ای که می گوید آنها تمام مبالغ را صرف امور خیریه نکرده اند و مابغی پول ها هر ماه به عنوان سود به حساب شخصی بازیگر مورد نظر می آید؛ این اتفاق از محسن افشانی شروع شد؛بازیگر پرحاشیه،که این روزها با رفتارهای کودکانه اش سعی میکند مورد توجه قرار بگیرد. او پس از اتهام هایی که متوجه اش شد با عصبانیت از آنهایی که ادعا کرده اند افشانی از سود پول مردم استفاده می کند به شدت به آنها تاخت و آن را تکذیب کرد.
داستان جالب اینجاست که هر بار در فضای مجازی برای یک کودک بیمار اقدام به جمع آوری پول می شود ولی اما متاسفانه با وجود جمع آوری پول ها،آن کودک جانش را از دست می دهد و یک سوال مهم برای مردمی که پول به حساب فلان بازیگر ریخته اند می ماند؛ اینکه با درگذشت کودک، پولها و سود حاصل از آن چه می شود؟ سوالی مهمی که نباید نادیده گرفته شود ومیبایست چاره ای توسط مسئولین ذیصلاح کشور اندیشیده شود تا خدای ناکرده هرکسی به خود اجازه ندهد که بتواند با داشتن تعدادی فالوور برای هر امر خیری ،شماره کارت خودش را بدهد و در آخر مشخص نشود آن پول ها چه شده است.
این موضوع آن قدر پر اهمیت شد تا نمایندگان مجلس شورای اسلامی نسبت به این حواشی موضع گیری کنند؛در تازه ترین این موضع گیری ها نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با خبرگزاری صداو سیما از دولت خواسته است نسبت به ماجرای دریافت پول از مردم توسط تعدادی بازیگر ، جهت کمک به زلزله زدگان تحقیق صورت بگیرد.
در این رابطه نماینده مردم سر پل ذهاب و گیلان غرب هم با درخواست از مدعی العموم برای ورود به این پرونده گفته است : " 30 میلیارد تومان از کمک های مردمی در حساب سلبریتی ها است و هیچ کس از سرنوشت این پول ها خبر ندارد.
اما بهرام رادان بازیگر بی حاشیه کشورمان که همیشه سعی کرده از حواشی به دور باشد؛ اینبار توسط صفحه وابسته به یک ارگان خاص! مورد اتهام قرار گرفته؛ او در این ویدئو به شدت اتهام دریافت پول از مردم جهت کمک به زلزله زدگان را تکذیب می کند

ویدئو| عصبانیت بهرام رادان از اتهام زنی پیج وابسته به ارگان خاص| منتظر باشید!


رادان می گوید:

" من خبری را در پیجی به اسم سربازان گمنام دیدم که من و تعدادی دیگر از عزیزان یکسری پول ها را بابت زلزله کرمانشاه و سرپل ذهاب از مردم گرفتیم و این پول ها در حساب مان انباشته شده و قرار است حساب ما مسدود بشود.من که همچین کاری نکردم و دوستان هم راه خودشان را برای تکذیب این خبر دارند. اما من نه شماره حسابی اعلام کردم نه کسی پولی به حسابم ریخته نه پولی در حسابم انباشته شده.اما به عنوان یک شهروند حق خودم می دانم که از قوه عدلیه مملکت پیگیر انتشار اکاذیب منتشر شده توسط پیج سربازان گمنام بشوم که گویا وابسته به یک نهاد قدرت است. ببینم بین من شهروند و این جریان قدرت چه اتفاقی می افتد. شما را در جریان می گذارم"


ویدئو صحبتهای بهرام رادان




لینک دانلود








مصاحبه نماینده مردم کرمانشاه در مجلس با خبرگزاری صدا و سیما


لینک دانلود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رای گیری در مورد عضویت فلسطین در سازمان ملل