جدایی زیدان یک هشدار جدی بود !


خوزه آنتونیو کاماچو ، سرمربی اسبق رئال مادرید اعتراف کرد از جدایی زیدان از این تیم شگفت زده شده است. زیزو روز گذشته با حضور در یک کنفرانس مطبوعاتی غیرمنتظره، اعلام کرد فصل آینده هدایت کهکشانی‌ها را بر عهده نخواهد داشت. زیدان بر لزوم یک تغییر برای ادامه روند موفقیت‌های باشگاه گفت. به گزارش as، کاماچو می‌گوید: زیدان همه...

کاماچو : جدایی زیدان به معنای هشدار برای افت تیم بود

جدایی زیدان یک هشدار جدی بود !

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۷:۴۴
جدایی زیدان یک هشدار جدی بود !

کاماچو معتقد است رفتن زیدان از رئال مادرید یک هشدار بوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

خوزه آنتونیو کاماچو ، سرمربی اسبق رئال مادرید اعتراف کرد از جدایی زیدان از این تیم شگفت زده شده است.

زیزو روز گذشته با حضور در یک کنفرانس مطبوعاتی غیرمنتظره، اعلام کرد فصل آینده هدایت کهکشانی‌ها را بر عهده نخواهد داشت. زیدان بر لزوم یک تغییر برای ادامه روند موفقیت‌های باشگاه گفت. به گزارش as، کاماچو می‌گوید:

زیدان همه ما را سوپرایز کرد. اخیرا حرکات و اقداماتی ندیدیم که فکر کنیم شاید چنین چیزی رخ می‌دهد. زیدان در کنفرانسش گفت که با ماندن او، جام بردن سخت تر می‌شد. قضیه جدایی من از رئال فرق داشت. باشگاه مرا برای قهرمانی به خدمت گرفت اما پی بردم که قرار نیست چنین اتفاقی رخ بدهد. پیش از رفتنم به باشگاه خبر دادم و از قبل هشدار داده بودم و به همین خاطر هم جدا شدم. دلیل جدایی زیدان؟ او خودش گفت که تیم به یک تفکر و خون تازه نیاز دارد. او پی برد که احتمال دارد تیم رو به افول برود و با این کار می‌خواست هشدار بدهد.

پوچتینو؟

او را کاملا می‌شناسم و خودم از آرژانتین به اروپا منتقلش کردم. پوچتینو کاملا آماده هدایت رئال مادرید است و گزینه بی نقصی محسوب می‌شود. کریستیانو یا نیمار؟ هر دو با هم بهتر است. گرچه آنچه داریم، بهترین است و باید دید آوردن دیگران چه هزینه‌ای خواهد داشت.

دسته بندی ها : اخبار داغ , فوتبال اسپانیا , فوتبال جهان
برچسب ها : پوچتینو, رئال مادرید, زیدان, کاماچو

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر