جدایی مت لبلانک از تاپ‌گیر


جدایی مت لبلانک از تاپ‌گیر

فصل جدید تاپ گیر بریتانیا آخرین حضور مت لبلانک به عنوان مجری را شاهد خواهد بود. او دلیل خود برای ترک این برنامه را کمبود وقت اعلام کرده است. لبلانک در مصاحبه با بی‌بی‌سی گفته است: تایم کاری زیاد و سفرهای زیاد باعث شده‌اند من از خانواده و دوستان خود دور بمانم و این وضعیت... نوشته جدایی مت لبلانک از تاپ‌گیر به صورت اختصاصی برای...

فصل جدید تاپ گیر بریتانیا آخرین حضور مت لبلانک به عنوان مجری را شاهد خواهد بود. او دلیل خود برای ترک این برنامه را کمبود وقت اعلام کرده است.

جدایی مت لبلانک از تاپ‌گیر
لبلانک در مصاحبه با بی‌بی‌سی گفته است:

تایم کاری زیاد و سفرهای زیاد باعث شده‌اند من از خانواده و دوستان خود دور بمانم و این وضعیت برای من خوب نیست. متأسفانه به این دلیل من دیگر همراه تاپ گیر نخواهم بود. من همیشه طرفدار تاپ گیر خواهم ماند و آرزو دارم که این تیم به موفقیت خود ادامه دهد. از همه تشکر می‌کنم.

پس از خاتمه همکاری جرمی کلارکسون، جیمز می و ریچارد هموند با تاپ گیر سه مجری جدید به این برنامه اضافه شدند که لبلانک یکی از آن‌ها بود. وقتی‌که کریس ایوانز این تیم را ترک کرد، لبلانک به همراه روری رید و کریس هریس مجریان اصلی تاپ گیر لقب گرفتند.

جدایی مت لبلانک از تاپ‌گیر
یکی از مدیران بی‌بی‌سی دراین‌باره گفته است:

مت با علاقه قلبی وارد تاپ گیر شد و دانش فوق‌العاده خودرویی و علاقه خود به لذت بردن از این برنامه را نشان داد. من بهترین‌ها را برای او آرزو می‌کنم.

جدایی مت لبلانک از تاپ‌گیر
لبلانک همچنین ستاره مجموعه‌ی Man with a Plan شبکه CBS است بنابراین به سادگی می‌توان فهمید که حضور در دو برنامه‌ای که در دو قاره ضبط می‌شود چقدر سخت بوده و او را از خانواده دور کرده است.

جدایی مت لبلانک از تاپ‌گیر
علاوه بر تلاش برای یافتن مجری جدید، تاپ گیر به زودی نیازمند یافتن پیست تست و استودیوی فیلم‌برداری جدید برای خود خواهد بود زیرا خانه فعلی این برنامه به زودی دستخوش تغییرات زیادی خواهد شد. پروژه تبدیل این مکان به مجموعه مسکونی بزرگ قبلاً تأیید شده اما هنوز چارچوب زمانی برای آغاز ساخت‌وساز در آن تعیین نشده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس