کیمیا علیزاده: هدفم کسب طلای «جاکارتا» است


کیمیا علیزاده: هدفم کسب طلای «جاکارتا» است

کرج - قهرمان البرزی تکواندوی جهان و دارنده‌ مدال برنز رقابت‌های تکواندوی قهرمانی آسیا، گفت: برای کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی جاکارتا آماده می‌شوم.


کیمیا علیزاده در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص کسب مدال برنز رقابت‌های قهرمانی آسیا، گفت: پس از مصدومیت طولانی و دوری از مسابقات می‌دانستم در این رقابت‌ها کارم کمی مشکل است، با نظر مربیان به مسابقات قهرمانی آسیا رفتم و موفق به کسب مدال برنز شدم.

وی با اشاره به اینکه از نتایج مسابقات آسیایی‌ام راضی نیستم، گفت: در دیدار نیمه‌نهایی با اشتباه خودم بازی را به حریف واگذار کردم، در حال حاضر هدفم چیز دیگری است، باید بتوانم در رقابت‌های جهانی و آسیایی «جاکارتا» به مدال طلا برسم.

دارنده‌ی مدال برنز رقابت‌های تکواندوی قهرمانی آسیا با اشاره به بازی‌های آسیایی جاکارتا توضیح داد: قطعاً برای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ عملکرد من خیلی بهتر از این مسابقات خواهد بود، در این مدت مصدومیت به‌شدت اذیتم کرد، فاصله زیادی از مسابقات داشتم ولی رفته‌رفته به شرایط ایده آل نزدیک می‌شود.

منتقدان از شرایط ملی‌پوشان بی خبر هستند

علیزاده در پاسخ به این سؤال که چرا تکواندوی ایران نسبت به سال‌های گذشته ضعیف شده است، گفت: تکواندو ایران در جهان برتر است و اصلاً شرایط تغییر نکرده ولی حریفان پیشرفت بسیاری کرده‌اند، همه کشورها در ورزش سرمایه‌گذاری خوبی می‌کنند، ازلحاظ فنی در سطح بسیار بالایی قرار دارند، همه‌ ما وقتی شکست می‌خوریم مطمئناً خیلی ناراحت می‌شویم اما واقعاً برخی انتقادات اذیت کننده است. چون منتقدان از شرایط ملی‌پوشان در اردوها خبر ندارند.

عضو تیم ملی تکواندوی بانوان ایران گفت: فدراسیون تکواندو در این مدت برنامه‌ریزی منظمی داشته است، اردوهای پی‌درپی نشان می‌دهد هدف بازی‌های آسیایی و المپیک است، نباید ناامید شد.

کد خبر 4311973

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش‌های رزمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک