ستارپور بهترین گزینه برای بوکس استان تهران


 ستارپور بهترین گزینه برای بوکس استان تهران

محمد ستارپور یکی از قهرمانان، مدال آوران بازی‌های آسیایی و قهرمانی آسیا است که سال در تیم ملی افتخار آفرینی کرده و با کوله باری از تجربه آماده است تا دوباره به بوکس کشورمان خدمت کند. ]]>

ستارپور بهترین گزینه برای بوکس استان تهران
محمد ستارپور یکی از قهرمانان، مدال آوران بازی‌های آسیایی و قهرمانی آسیا است که سال در تیم ملی افتخار آفرینی کرده و با کوله باری از تجربه آماده است تا دوباره به بوکس کشورمان خدمت کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 ستارپور بهترین گزینه برای بوکس استان تهران
به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سوال که آیا تمرینات شما همچنان در ایران پیگیر می‌شود یا خیر، گفت: برای بازگشت به آلمان و تمرین در باشگاه "بن سی" تمام کارهای اداری را از طریق وزارت امور خارجه آلمان انجام داده‌ام و منتظر روادیدم هستم تا دوباره به آلمان بازگردم. به همین دلیل فعلا زیر نظر اکبر احدی سرمربی تیم ملی کشورمان تمریناتم را پیگیری می‌کنم.

اولین بوکسور حرفه‌ای ایران در لیگ APB و دارنده کمربند قهرمانی در لیگ حرفه‌ای در پاسخ به این سوال که آیا به نظر شما کمیته ملی المپیک می‌توانست سهمیه بیشتری به بوکس ایران برای اعزام به بازی‌های آسیایی بدهد یا خیر،‌گفت: تا جایی که من اطلاع دارم سه نفر به بازی‌های آسیایی اعزام خواهند شد و گویا دیگر تغییراتی در ترکیب اعزامی ایجاد نخواهد شد؛ کار سرمربی تیم ملی با این شرایط بسیار سخت است. به هر حال در تصمیمی عجیب در این دوره از بازی‌های آسیای اوزان سنگین حضور نخواهند داشت و کار برای بوکس ایران در اندونزی سخت خواهد بود. ای کاش حداقل سهمیه بوکس ایران در اندونزی بیش از این سه نفر بود تا ملی‌پوشان کشورمان در این رقابت‌های بزرگ حضور پیدا می کردند.

خوشبختانه در حال حاضر سجاد محمدپور، امید احمدی صفا، شاهین موسوی، سجاد کاظم‌زاده و بنده از بوکسورهای استان تهران هستیم که فیکس تیم ملی بوکس کشورمان هستیم. این نشان از موفقیت مدیریت بوکس استان تهران است.


دارنده نشان برنز بازی‌های آسیایی اینچئون در پاسخ به این سوال که به نظر شما چه کسی بهترین گزینه برای ریاست هیات بوکس استان تهران است، گفت: محمد ستارپور یکی از قهرمانان، مدال آوران بازی‌های آسیایی و قهرمانی آسیا است که سال در تیم ملی افتخار آفرینی کرده و با کوله باری از تجربه آماده است تا دوباره به بوکس کشورمان خدمت کند. او از جنس بوکس است و توانایی، پتانسیل بسیار بالایی برای مدیریت در هیات بوکس استان تهران را دارد و این تنها نظر شخصی من نیست. تمام ملی‌پوشان سرشناس بوکس کشورمان مسئولان فدراسیون و کادر فنی نیز بارها و بارها به این موضوع اشاره کرده‌ا‌ند که ستارپور بهترین گزینه برای بوکس هیات تهران است. چون ستارپور تمام سختی‌های این رشته را لمس کرده و به خوبی می‌تواند شرایط بوکسورهای تهران را درک کند. زمانی که او سرپرست استان تهران نیز بود رسیدگی‌های زیادی به بوکس شد.

نفرپنجم المپیک 2012 لندن در ادامه صحبت‌های خود، عنوان کرد: من با مسئولان فدراسیون صحبت‌هایی داشتم و به آنها نیز گفتم هیچ کسی جز ستارپور نمی‌تواند بوکس استان تهران را سربلند کند. دو سال گذشته با حضور ستارپور در بوکس تهران ما عناوین نایب قهرمانی و سومی را در مسابقات قهرمانی کشور کسب کرده‌ایم. این در حالی است که در گذشته بوکس استان تهران در جایگاه چهاردهم تا بیستم قرار گرفته است و قطعا با برنامه‌ریزی ستارپور بوده که چنین تحولی در بوکس تهران بوجود آمده است. خوشبختانه در حال حاضر سجاد محمدپور، امید احمدی صفا، شاهین موسوی، سجاد کاظم‌زاده و بنده از بوکسورهای استان تهران هستیم که فیکس تیم ملی بوکس کشورمان هستیم. این نشان از موفقیت مدیریت بوکس استان تهران است. امیدوارم طی یک ماه آینده که قرار است مجمع انتخابات ریاست بوکس استان تهران برگزار شود، ستارپور به حق واقعی خود برسد. او لیاقت ریاست در بوکس استان تهران را دارد. منبع: خبرگزاری فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال هیات آفریقای جنوبی از رای جدید لاهه درباره غزه