«استراباد» به نیمه نهایی فوتسال رسید/ «للدوین» در والیبال می تازد


«استراباد» به نیمه نهایی فوتسال رسید/ «للدوین» در والیبال می تازد

گرگان – تیم های استراباد در فوتسال و للدوین در والیبال به جمع چهار تیم برتر مسابقات جام رمضان رسیدند.


به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات ورزشی جام رمضان در گرگان شامگاه شنبه همزمان با هفدهمین روز از ماه مبارک رمضان در رشته های فوتسال، والیبال و بسکتبال پیگیری شد.

در چهاردهمین شب از رقابت های فوتسال، یک بازی از مرحله یک هشتم نهایی و یک بازی از مرحله یک چهارم نهایی برگزار شد.

در آخرین بازی مرحله یک هشتم نهایی تیم های «شهرداری گرگان» و «خدمات کشاورزی جعفر روشنی یساقی» به مصاف هم رفتند که بازی پرگل با حساب ۵ بر ۲ به سود شهرداری به پایان رسید. مهران ساورعلیا دو بار و ابوذر ساوری، محمد اسماعیل زاده و ابوالقاسم حسام یکبار برای سرمه ای پوشان که به ناچار از کاور سبزرنگ استفاده می کردند، گلزنی کردند. در آن سو اسماعیل روشنی هر دوگل نماینده یساقی را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

بدین ترتیب تیم شهرداری به عنوان آخرین تیم راهی مرحله یک چهارم نهایی و حریف «فروشگاه ورزشی پرسپولیس» شد.

در نخستین بازی از مرحله یک چهارم نهایی نیز بازی زیبا و مهیج «استراباد» و «شهدای زیارت» پس از تساوی ۴ بر ۴ در پایان وقت عادی به وقت اضافی کشیده شد که تیم استراباد موفق شد پنجمین گل را وارد دروازه حریف کند و پیروز میدان شود.

امیرمحمد حاجیلری و احسان عرب تربتی هرکدام دوبار به همراه محمد گنجی گل های سبزپوشان استراباد را به ثمر رساندند. مهدی ناصری دوبار، ابوالفضل کاهه و سید احمد یعقوبی دروازه­ بان زیارت برای صورتی پوشان گلزنی کردند.

با این نتیجه شاگردان سعید شربتخوار به عنوان نخستین تیم جواز حضور در مرحله نیمه نهایی مسابقات را کسب کردند.

ادامه این مسابقات پس از تعطیلات لیالی قدر به مدت پنج شب از جمعه شب با برگزاری سایر بازی های مرحله یک چهارم نهایی دنبال خواهد شد.

رقابت های فوتسال با شرکت ۲۴ تیم در قالب ۸ گروه سه تیمی در سالن امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.

«استراباد» به نیمه نهایی فوتسال رسید/ «للدوین» در والیبال می تازد

«للدوین»، همچنان روی نوار پیروزی

مسابقات والیبال با آغاز بازی های مرحله یک چهارم نهایی و صعود تیم مدعی للدوین پیگیری شد.

در آغاز این مرحله ابتدا «شرکت تبلیغاتی سرخه» با «تعاونی دهیاران بخش مرکزی» به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه دو بر صفر به سود تعاونی به پایان رسید.

در بازی دوم تیم بدون شکست «پروتئین بابانادر للدوین» در دو ست متوالی «دهیاری ولیک آباد» را از پیش رو برداشت و راهی چهار تیم برتر مسابقات شد. بدین ترتیب در مرحله نیمه نهایی تیم های تعاونی دهیاران بخش مرکزی و پروتئین بابانادر للدوین به مصاف هم خواهند رفت.

رقابت های والیبال با شرکت ۲۷ تیم در قالب سه گروه چهارتیمی و پنج گروه سه تیمی در سالن آزادی گرگان در حال برگزاری است.

«استراباد» به نیمه نهایی فوتسال رسید/ «للدوین» در والیبال می تازد

دور مقدماتی بسکتبال به پایان رسید

هشتمین شب از رقابت های بسکتبال نیز با برگزاری آخرین بازی مرحله گروهی ادامه پیدا کرد.

در آخرین بازی مرحله مقدماتی امشب تیم صدرنشین «خانه آرمانی» با «پیشگامان آرمان» دیدار کرد که این بازی در پایان با نتیجه ۸۶ بر ۷۴ به سود شاگردان مصطفی شجاعی در تیم پیشگامان به پایان رسید.

بدین ترتیب با پایان یافتن مرحله گروهی تکلیف تیم های صعود کننده به مرحله حذفی مشخص شد. تیم «خانه آرمانی» با کسب ۹ امتیاز در صدرجدول قرار گرفت، «کفش جردن» با ۸ امتیاز دوم شد و تیم های «رامیان» و «هیرکان» با ۷ امتیاز و بر حسب تفاضل گل در رتبه های سوم و چهارم قرار گرفتند. تیم های «پیشگامان آرمان» و «جوانان یس آل» با کسب ۷ امتیاز از صعود به مرحله حذفی بازماندند.

رقابت های بسکتبال با شرکت ۶ تیم به صورت دوره ای در خانه بسکتبال گرگان در حال برگزاری است.

«استراباد» به نیمه نهایی فوتسال رسید/ «للدوین» در والیبال می تازد

«پرسپولیس» با «آسانسور» به یک چهارم رسید

در ادامه مسابقات فوتسال بسیج سه بازی از مراحل یک هشتم نهایی و یک چهارم نهایی برگزار شد.

ابتدا از مرحله یک چهارم نهایی تیم های «مرحوم حکمت نیا» و «دکتر جمال لیوانی» به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه سه بر صفر به سود شاگردان هادی نژادی به پایان رسید تا جمال لیوانی به عنوان نخستین تیم راهی مرحله نیمه نهایی شود.

سپس دو بازی از مرحله یک هشتم برگزار شد که ابتدا «آسانسور پیام پارسیان» و «فروشگاه ورزشی پرسپولیس» با هم دیدار کردند که این بازی با یک گل به سود سرخپوشان به اتمام رسید تا پرسپولیسی ها راهی یک چهارم نهایی و حریف شهید سپهری نودیجه شوند.

در آخرین بازی یک هشتم نهایی تیم «شهید مهدی حسینی (رشمی ها)» با نتیجه ۴ بر ۲ «شهدای امام رضا» را شکست داد و حریف نیروی انتظامی در مرحله بعدی شد.

رقابت های فوتسال بسیج با شرکت ۲۸ تیم در قالب چهار گروه چهار تیمی و چهار گروه سه تیمی در سالن بسیج حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار مهر، نهمین دوره مسابقات ورزشی جام رمضان شهرستان گرگان به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان در ۲۴ رشته ورزشی در بخش‌های آقایان، بانوان و محلات در حال برگزاری است.

این مسابقات در رشته‌های بسکتبال سالنی، بسکتبال خیابانی، فوتبال، فوتسال، فوتبال گل کوچک، والیبال سالنی، والیبال محلات، تنیس روی میز، ووشو، بدمینتون، کبدی استاندارد، اسکیت، بوکس، اسکواش، تنیس، تکواندو، کاراته، شطرنج، کیک بوکسینگ، تیراندازی، کونگ فو، تنیس روی میز جانبازان و معلولین، کشتی آزاد و ورزش باستانی در طول ماه مبارک رمضان در فضاهای ورزشی شهرستان گرگان برگزار شده است.

کد خبر 4312629

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا