گالری کارت عروسی خلاقانه 97


 تنوع کارت عروسی آن‌چنان بالا است که انتخاب مدل آن به کار مشکلی تبدیل شده است، البته اگر به دنبال کارت عروسی متفاوتی باشید. بسیاری از عروس خانوم‌ها دوست دارن که کارت دعوت عروسی آن‌ها  متفاوت باشد و یا به عبارتی دیگر خلاقانه. در این مطلب قصد داریم ایده‌های کارت عروسی خلاقانه را برای شما کاربران معرفی کنیم. چند ایده عالی و ناب برای کارت...

تنوع کارت عروسی آن‌چنان بالا است که انتخاب مدل آن به کار مشکلی تبدیل شده است، البته اگر به دنبال کارت عروسی متفاوتی باشید. بسیاری از عروس خانوم‌ها دوست دارن که کارت دعوت عروسی آن‌ها متفاوت باشد و یا به عبارتی دیگر خلاقانه. در این مطلب قصد داریم ایده‌های کارت عروسی خلاقانه را برای شما کاربران معرفی کنیم. چند ایده عالی و ناب برای کارت دعوت عروسی.

کارت عروسی خلاقانه

برای خرید یا درست کردن کارت عروسی خلاقانه شما نیاز دارید که اول از مد روز باخبر شوید سپس سلیقه خود را نیز دخیل در این خرید کرده و با استفاده از خلاقیت و ذوق خود یک مدل را خریداری و یا درست کنید.

این ایده‌های کارت عروسی خلاقانه که در ادامه ما برای شما معرفی خواهیم کرد را نمی‌توان در خانه و به صورت دستی تهیه کرد، باید خریداری شوند. البته متذکر می‌شویم که برای متفاوت بودن نیاز است که هزینه زیادی صرف شود پس باید هزینه‌های خود را بالا ببرید.

توجه به این نکته‌ها نیز مهم است که برای اینکه مراسم عروسی شما به‌یادماندنی شود نیاز است که وسایل آن را با حساسیت بالا انتخاب کنید و خلاقیت را نیز در خرید‌های خود دخالت دهید. خوب این کار نیز مطمئنن هزینه بر خواهد بود.

در ادامه همراه ما باشید و گالری عکس‌ها و معرفی مدل‌های کارت عروسی خلاقانه را مشاهده کنید.

کارت عروسی Retro Polaroid (کارت عروسی به سبک آلبوم‌های قدیمی)

نظر شما چیست که کارت دعوت عروسی خود را به صورت یک آلبوم عکس قدیمی به مهمانان خود ارسال کنید؟ در این مدل از کارت عروسی خلاقانه چندید صفحه داریم که در ابتدا یک عکس از عروس و داماد قرار می‌گیرد و در صفحات بعدی آن محل عروسی، متن کارت عروسی، لیست نفرات دعوت‌شدگان و همچنین ساعت برگزاری مراسم نوشته می‌شود که هر کدام برای خود کاغذ جداگانه با طرح متفاوت دارد. عکس‌های این مدل کارت را در ادامه مشاهده خواهید کرد.

گالری کارت عروسی خلاقانه 97

کارت دعوت عروسی خلاقانه به سبک آلبوم‌های عکس قدیمی با صفحات فراوان و عکس‌های مختلف

گالری کارت عروسی خلاقانه 97

کارت خلاقانه عروسی با شیشه:

این مدل کارت دعوت عروسی خلاقانه حکاکی شده است اما نه بر روی کاغذ بلکه بر روی شیشه. البته شیشه استفاده شده در این مدل کارت دعوت عروسی از نوع شیشه acrylic می‌باشد.

کارت عروسی شیشه‌ای در سال‌های اخیر بسیار مد شده است. کارت عروسی شیشه‌ای از دو قسمت مختلف تشکیل می‌شود، یک شیشه acrylic حکاکی شده که در روی آن مشخصات عروسی حک شده است و دو پاکت مخصوص که با کاغذ‌های تزیینی درست می‌شود.

گالری کارت عروسی خلاقانه 97

خلاقیت در کارت عروسی با جایگزینی شیشه acrylic به جای کاغذ

گالری کارت عروسی خلاقانه 97

مهمانان خود را با بادکنک دعوت کنید

استفاده از بادکنک برای دعوت مهمانان به عروسی می‌تواند خلاقانه‌ترین ایده باشد. به این صورت که مشخصات عروسی بر روی یک بادکنک نوشته می‌شود و سپس بر روی یک تیکه مقوا چسبانده. مهمانان با بادکردن بادکنک می توانند مشخصات را دیده و در مهمانی حاضر شوند. قطعا این ایده‌ای خاص و متفاوت برای دعوت از مهمانان می‌باشد. نمونه‌های این مدل کارت عروسی خلاقانه را در زیر مشاهده کنید

گالری کارت عروسی خلاقانه 97

استفاده از بادکنک برای دعوت از مهمانان عروسی

گالری کارت عروسی خلاقانه 97

فیلم‌های عکاسی، کارت عروسی خلاقانه

نظر شما چیست که از فیلم دوربین‌های عکاسی قدیمی برای دعوت از مهمانان استفاده کنیم؟ البته خودتان نمی‌توانید این مدل کارت دعوت خلاقانه را درست کنید و باید خریداری شود.

در داخل این فیلم‌های دوربین عکاسی کاغذهایی قرار دارد که مشخصات مهمانی از جمله متن کارت دعوت و محل برگزاری و ساعت بر روی آن نوشته شده است و مهمان می‌تواند با بیرون آوردن کاغذ تمامی آن‌ها را مشاهده کند.

حتی دعوت‌شدگان به عروسی نیز می‌توانند به عنوان یک وسیله دکوری از آن استفاده کنند که خود این نیز باعث می‌شود مراسم عروسی شما سال‌ها در ذهن باقی بماند.

گالری کارت عروسی خلاقانه 97

دیسک‌های فشرده، قدیمی اما به درد بخور

این نوع کارت دعوت‌ها صوتی هستند به این صورت که شما صدای خود و آقا داماد را در یک لوح فشرده ذخیره می‌کنید و آن را برای مهمانان ارسال. در آن لوح شما باید مشخصات مهمانی و یا عروسی را بیان کنید و حتی نام کسی که دعوت کرده‌اید را نیز ببرید.

برای این لوح‌های فشرده باید پاکتی نیز تهیه کنید که روی آن با نقاشی‌ها و یا حتی عکس‌های زیبا پوشیده شده باشد.

گالری کارت عروسی خلاقانه 97

استفاده از لوح فشرده برای دعوت به عروسی

گالری کارت عروسی خلاقانه 97

از روش دزدان دریایی استفاده کنید

در این مدل از کارت عروسی خلاقانه به جای استفاده از کاغذ از پارچه استفاده می‌شود به این صورت که روی پارچه نقشه‌ای طراحی گردیده که نشانگر آدرس و برخی علایم و زمان‌ها برای اعلام دیگر مشخصات عروسی می‌باشد. مهمانان دعوت شده می‌توانند با باز کردن این نقشه از دعوت شدن خود اطلاع پیدا کنند.

این مدل کارت دعوت عروسی برای کسانی مناسب است که به تاریخ و سبک‌های سنتی علاقه دارند.

گالری کارت عروسی خلاقانه 97

خلاقیت در دعوت مهمانان با نقشه

گالری کارت عروسی خلاقانه 97

دیسک کوچک و حرف‌های بزرگ

اگر هزینه برای شما مهم نیست این بهترین انتخاب برای شما خواهد بود، رمانتیک‌ترین و متفاوت‌ترین مدل از کارت‌های عروسی خلاقانه که شاید حتی یکبار هم آن را مشاهده نکردید. vinyl record لوح‌های فشرده کوچکی هستند که دستگاه‌های مخصوص برای خواندن دارند.

از این لوح‌های تهیه کنید آهنگ‌های مورد علاقه و عاشقانه خود و آقا دماد را در آن ذخیره کنید و با صدای خودتان حرف‌های رمانتیک بزنید. حرف دل خود را به مهمانان زده و آن‌ها را به صورت ویژه به عروسی خود دعوت کنید.

گالری کارت عروسی خلاقانه 97

این کارت دعوت خاص شامل دو قسمت می‌باشد. یک قسمت شامل پاکت که عکس انتخابی شما روی آن چاپ می‌شود و قسمت دیگر آن نیز که اصلی‌ترین قسمت بوده شامل لوح کوچک و دستگاه مخصوص آن می‌باشد. مطمئن باشید که مهمانان شما با دیدن این کارت تبریک بسیار تعجب خواهند کرد و از خلاقیت شما شگفت زده.

گالری کارت عروسی خلاقانه 97

توجه داشته باشید که برای خاطره‌انگیز شدن عروسی تمامی وسایل آن باید خلاقانه انتخاب شود وسایلی مانند لباس عروس، گیفت عروسی و … فقط با تهیه کارت عروسی خلاقانه نمی‌توانید عروسی ماندگار داشت.

امیدواریم که این مدل کارت‌های عروسی را پسندیده باشید و در روز عروسی خود از آن‌ها استفاده کنید. البته قوه خلاقیت خود را نیز دسته کم نگیرید شما می‌توانید حتی کارت‌هایی بهتر از این نیز طراحی کرده و استفاده کنید.

منبع

گالری کارت عروسی خلاقانه 97

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کنایه معاون رئیسی به ادعای یک رسانه عربی