رکورد تولید تاریخی مزدا در ژاپن


رکورد تولید تاریخی مزدا در ژاپن

مزدا اعلام کرد به رکورد تولید 50 میلیون دستگاه خودرو در وطن خود یعنی ژاپن دست یافته است. ثبت این رکورد پس از گذشت 86 سال و 7 ماه از تولید اولین محصول مزدا که یک تراک سه‌چرخ بود رخ داده است. اولین محصول مزدا در اکتبر سال 1931 خط مونتاژ را ترک کرده است.... نوشته رکورد تولید تاریخی مزدا در ژاپن به صورت اختصاصی برای مجله پدال....

مزدا اعلام کرد به رکورد تولید 50 میلیون دستگاه خودرو در وطن خود یعنی ژاپن دست یافته است.

رکورد تولید تاریخی مزدا در ژاپن
ثبت این رکورد پس از گذشت 86 سال و 7 ماه از تولید اولین محصول مزدا که یک تراک سه‌چرخ بود رخ داده است. اولین محصول مزدا در اکتبر سال 1931 خط مونتاژ را ترک کرده است. به منظور گرامی داشت این واقعه، ژاپنی‌ها مراسمی را در تأسیسات هوفو ترتیب داده و مدیرعامل این شرکت آقای ماسامیچی کوگای به دیگران مدیران ارشد شرکت هم ملحق شده است.

رکورد تولید تاریخی مزدا در ژاپن
مزدا در سال 1960 وارد بازار خودروهای مسافری شد و اولین محصول سواری آن میکرومینی R360 بود. همچنین تولید خودرو در تأسیسات هوفو از سال 1982 آغاز شد اما از آن زمان تاکنون تولید مزدای ژاپن بین دو کارخانه هوفو و هیروشیما بوده است.

رکورد تولید تاریخی مزدا در ژاپن
مزدا تلاش دارد در سال مالی جاری 1 میلیون و 660 هزار دستگاه خودرو بفروشد و برنامه‌هایی برای تثبیت چارچوب کاری تولید جهانی خود که قادر است تولید سالانه دو میلیون دستگاهی داشته باشد تدارک دیده است. این برنامه تا پایان سال 2024 نتیجه خود را نشان خواهد داد.

رکورد تولید تاریخی مزدا در ژاپن
مدیرعامل مزدا در این مراسم گفته است:

مزدا از 86 سال پیش تاکنون مشغول ساخت خودرو بوده و هم‌اکنون به رکورد تولید 50 میلیون دستگاه خودرو در ژاپن رسیده‌ایم. حتی در صورت ساخت 1 میلیون دستگاه خودرو در سال نیز باعث می‌شود 50 سال صبر کنید بنابراین این امر نشان می‌دهد که مزدا چه تاریخچه دور و درازی دارد. مزدا در آینده به ساخت برندی قوی و با خلاقیت‌های گوناگون ادامه خواهد داد. تأسیسات هوفو و هیروشیمای ما به تکامل خود ادامه می‌دهند و به عنوان تأسیسات مادر عمل خواهند کرد. من می‌خواهم همگی مطمئن شویم که این کارخانه‌ها همچنان به پیشرفت فنی خود ادامه خواهند داد تا تاریخچه پرافتخار ژاپن را به همگان نشان دهند.

رکورد تولید تاریخی مزدا در ژاپن

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای عکس ناجور نعیمه نظام دوست در ویلای کردان ! / فتوشاپ نیست خودم بودم + فیلم