خطیبی: پرسپولیس از شرایط قهرمانی خارج شده، مدعیان اصلی تراکتور، سپاهان و استقلال خواهند بود


خطیبی: پرسپولیس از شرایط قهرمانی خارج شده، مدعیان اصلی تراکتور، سپاهان و استقلال خواهند بود

بانک ورزش - خطیبی گفت: نماینده آقای زنوزی این هفته در ترکیه با یک مربی تراز اول مذاکره می‌کند. به گزارش بانک ورزش، رسول خطیبی در گفت‌وگو با تراکتورکلاب، درباره حضور خود در مجموعه باشگاه...

بانک ورزش - خطیبی گفت: نماینده آقای زنوزی این هفته در ترکیه با یک مربی تراز اول مذاکره می‌کند.


به گزارش بانک ورزش، رسول خطیبی در گفت‌وگو با تراکتورکلاب، درباره حضور خود در مجموعه باشگاه تراکتورسازی اظهار داشت: هرکسی که در فوتبال ایران فعالیت می‌کند باید حضور در باشگاه تراکتورسازی برایش افتخاری باشد و من هم خیلی خوشحالم که به این مجموعه آمدم و این افتخار نصیبم شده است. حتی تدارکاتچی بودن در تراکتور هم برایم افتخار بزرگی است و خوشحال می‌شوم که بتوانم با هر عنوانی به این باشگاه کمک کنم.



خطیبی گفت: آقای زنوزی در بخش اقتصادی شروع فوق‌العاده‌ای در باشگاه تراکتورسازی داشتند و تمامی فکر و ذکر خود را روی سربلندی تراکتورسازی معطوف کردند. اوج فعالیت‌های اقتصادی ایشان بحث اسپانسری ایرانسل بود که سال گذشته به‌جای اینکه ایرانسل به باشگاه پول بدهد قراردادی بسته‌شده بود که در این وسط هواداران متضرر می‌شدند که این موضوع باعث ناراحتی ایشان شد.



خطیبی افزود: زنوزی اخیراً تمامی فعالیت‌های اقتصادی خود را کنار گذاشته و با عشق و علاقه‌ای تحسین‌برانگیز برای مردم آذربایجان کار می‌کند. وی همچنین دست کادر فنی را هم باز گذاشته تا تیم برای فصل جدید به بهترین شکل ممکن بسته شود. در بحث آکادمی تیم‌های پایه نیز آقای زنوزی برنامه‌های بزرگی دارد که به‌زودی جزییات آن اعلام می‌شود.



سرمربی سابق تیم تراکتورسازی درباره جذب سرمربی خارجی تیم خاطرنشان کرد: نماینده آقای زنوزی این هفته به ترکیه سفر خواهد کرد تا با یک مربی بزرگ و رزومه دار مذاکره کند و تلاش می‌کند وعده‌ای که در این راستا به مردم داده تحقق یابد.



وی با اشاره به مدعیان قهرمانی لیگ هجدهم تصریح کرد: شرایط در فصل جدید به‌گونه‌ای است که پرسپولیس از نقل و انتقالات محروم است و چند بازیکن خود را ازدست‌داده با این اوصاف پرسپولیس از شرایط قهرمانی خارج می‌شود. استقلال تاکنون بدنه اصلی تیم خود را حفظ کرده است و سپاهان هم تا حدودی تیم خوبی تشکیل می‌دهد. قطعاً با شرایطی که برای تراکتورسازی محیا شده، مدعیان اصلی قهرمانی مثلث تراکتورسازی، سپاهان و استقلال خواهند بود.


خطیبی درباره جذب بازیکنان پست‌های مختلف گفت: تراکتور سال گذشته بازیکنان جوان خوبی داشت ولی به دلیل محرومیت از نقل و انتقالات تیم را در حد نام تراکتور نبستند 4، 5 بازیکن خوب از فصل گذشته در اختیارداریم و باید در جذب نفرات جدید دقت کنیم تا بهترین استفاده ممکن را از سهمیه جذب بازیکنان داشته باشیم.



وی ادامه داد: آقای مهاجری واقعاً زحمت زیادی می‌کشد و در روزهای اخیر برای جذب نفرات جدید هم‌فکری‌های لازم را انجام دادیم. در بحث دروازه‌بانی ما 4 گزینه دخسوس، اخباری، فروزان و حسینی را داشتیم که هر 4 نفر دروازه‌بانان بزرگی بودند. دخسوس هم سهمیه لیگ برتری و هم سهمیه خارجی محسوب می‌شد که به این دلیل این گزینه منتفی شد. حسینی و اخباری هم با استقلال و سایپا قرارداد داشتند و باشگاه‌هایشان رضایت‌نامه آن‌ها را ندادند و باشگاه اقدام به جذب محسن فروزان کرد.



بازیکن سابق تیم تراکتورسازی تأکید کرد: با توجه به اینکه محمد ایران پوریان تیم ما را ترک کرده ما با 3 سهمیه‌ای که داریم یک دفاع راست جذب می‌کنیم، 2 گزینه برای دفاع وسط داریم که یکی از آن‌ها را جذب خواهیم کرد. در پست خط هافبک با توجه به اینکه مهدی کیانی و مهدی مهدی پور را داریم نیازی به جذب بازیکن جدید احساس نمی‌کنیم. آخرین سهمیه ما نیز به جذب بازیکن در پست‌های روبه‌جلو اختصاص می‌یابد.


خطیبی درباره جذب 4 بازیکن خارجی اظهار داشت: با توجه به هم‌فکری که داشتیم، تصمیم گرفتیم ابتدا سرمربی خارجی را انتخاب شود تا این مربی بزرگ با تفکرات خود این بازیکنان خارجی را انتخاب کند. آقای زنوزی معتقد است که بازیکنان سرشناس خارجی به تیم اضافه شوند و این مربی بزرگ می‌تواند بازیکنان خارجی تراز اول خوبی برای تیمش انتخاب کند.



وی خاطرنشان کرد: با توجه به محرومیت تراکتورسازی از نقل و انتقالات در فصل گذشته، حالا فقط نام بزرگ تراکتورسازی باقی‌مانده است و کسانی که واقعاً در این شرایط از تیم حمایت می‌کنند هواداران واقعی تراکتورسازی هستند. قطعاً روزهای خوب تراکتورسازی در راه است. شرایط فعلی تراکتورسازی شبیه ساختمان نیمه‌کاره تخریب‌شده است که این ساختمان را باید امسال به نحو احسن درست کنیم.



رسول خطیبی با اشاره به وضعیت بازیکنان سرباز گفت: در این راستا آقای الیاسی تلاش زیادی کرده است و قرار شده بازیکنان سربازی که کادر فنی نیاز دارند تا پایان خدمت مقدس سربازی در تراکتورسازی بمانند و بازیکنانی که نیاز نیستند در مجموعه‌های وابسته به سپاه فعالیت خود را ادامه دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن