درگ جیپ گرند چروکى و پورشه کاین توربو و ب ام و؛ ٣ شاسی بلند قدرتمند | فیلم


درواقع سامیت یک نسخه مخصوص است که قرار است به خانواده گرند چروکی‌های 2017 اضافه شود و دوباره بازار را در دست بگیرد. مدل جدید، نسبت به گرند چروکی‌های قبلی تفاوت‌های عمده‌ای دارد. تغییر نمای جلو، تعویض جلوپنجره، استفاده از LEDهای جدید در چراغ‌های جلو و همچنین رینگ‌های 20 اینچی در گرند چروکی سامیت، از مهم‌ترین تغییرات ظاهری هستند. از...

درواقع سامیت یک نسخه مخصوص است که قرار است به خانواده گرند چروکی‌های ۲۰۱۷ اضافه شود و دوباره بازار را در دست بگیرد. مدل جدید، نسبت به گرند چروکی‌های قبلی تفاوت‌های عمده‌ای دارد. تغییر نمای جلو، تعویض جلوپنجره، استفاده از LEDهای جدید در چراغ‌های جلو و همچنین رینگ‌های ۲۰ اینچی در گرند چروکی سامیت، از مهم‌ترین تغییرات ظاهری هستند.

از ویژگی‌های دیگر گرند چروکی سامیت، می‌توان به سقف چرمی، پلاک‌های فلزی و نورانی زیر درب، شیشه جلو آکوستیک (مقاوم در برابر ورود صدا)، سیستم هوشمند جلوگیری از ورود نویز، زیرپایی‎های مخصوص و سیستم صوتی Harmon/Kardon با ۱۹ بلندگو.

جیپ گرند چروکی سامیت ۲۰۱۷، از شستشوگرهای چراغ جلو، سیستم پوشش دهنده نقاط کور راننده، سیستم هشدار برخورد، کروز کنترل هوشمند بهره برده و البته برای اولین بار از سیستم هشداردهنده خروج از لاین و همچنین سیستم کمک پارک نیز استفاده می‌کند.

تمامی مدل‌های جیپ از سیستم Quadra-Drive II 4×۴ (سیستم چهارچرخ متحرک) استفاده می‌کنند که به‌خوبی سیستم تعلیق Quadra-Lift (سیستم تعلیق به کمک پمپ هوا و یا موتورهای الکتریکی) عمل می‌کند.

(۸۵)


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | رونمایی طالبان از سلاح جدید نظامی افغانستان