رونالدو و مسی به کمک 2 زن ایرانی آمدند! + عکس


رونالدو و مسی به کمک 2 زن ایرانی آمدند! + عکس

حوادث رکنا: پیراهن رونالدو و مسی برای آزادی دو زن زندانی در کشور فروخته شد.

رونالدو و مسی به کمک 2 زن ایرانی آمدند! + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، به نقل از روابط عمومی ستاد دیه کشور، شامگاه روز شنبه (۱۱ خرداد) در مراسمی با حضور هنرمندان، ورزشکاران و جمعی از خیرین تهرانی آیین «گلریزان زندانیان زن تحت حمایت ستاد دیه» در مجموعه فرهنگی ورزشی باشگاه انقلاب برگزار شد.
در ابتدای مراسم بهاره رهنما، بازیگر Actor سینمای ایران به عنوان سفیر افتخاری این طرح خیریه ضمن ارایه گزارش کوتاهی از وضعیت ۳۶۰ زندانی Prisoner زن جرایم غیرعمد گفت: همزمان با شروع دور سوم پویش «ارمغان آزادی» با حمایت جمعی از فعالان حوزه زنان در صدد هستیم بخشی از بدهی ۱۵ میلیارد تومانی این محبوسان واجد شرایط را تا پیش از عید سعید فطر فراهم نموده و آزادی Freedom را به این بدهکاران مالی هدیه کنیم.
وی میانگین بدهی این زندانیان را ۴۲ میلیون تومان مطرح کرد و افزود: با هماهنگی ستاد دیه به عنوان تنها متولی جمع آوری کمک های مردمی برای مددجویان غیرعمد به دنبال آن هستیم تا در این کمپین ضمن آزادی محکومان نیازمند، در بحث پیشگیری از ورود ناخواسته افراد به زندان Prison ها نیز اقداماتی را داشته باشیم تا زنان این سرزمین به عنوان ستوان هر خانواده ای بر حسب ناآشنایی با برخی مقررات بانکی گرفتار حبس نشوند.
سفیر پویش ارمغان آزادی یادآور شد: آماری که از سوی ستاد دیه مطرح شده نشان می دهد در سال ‎های اخیر به موازات آزادی های انجام شده، متاسفانه ما ورود به زندان داشتیم که این حکایت از آن دارد موضوع رهایی یک فرد بدون توجه به موضوعات پیشگیرانه یک دور باطل است که به هر میزان ما استخلاص داشته باشیم در ادامه حبس در بند خواهیم داشت. برای همین منظور اطلاع رسانی دقیق از شرایط این دسته از محبوسان از الویت های اعضای این کمپین است.

وی با تقدیر از مشارکت خیرین در خرید خیریه پیراهن ورزشی ستارهای فوتبال جهان بیان کرد: امشب با جمع‌آوری مبلغ 25 میلیون تومان زمینه آزادی دو زندانی زن محبوس در استان‌های تهران و خراسان‌شمالی فراهم شد. زندانیانی که یکی علی‌رغم کهولت سن بابت امضای سفته‌ 3 میلیون تومانی همسر مرحوم خود از ابتدای خرداد امسال و دیگری دختر 24 ساله‌ای که بابت عدم تجربه کافی در کار وارادت چایی با یک بدهی 30 میلیون تومانی از اسفند سال گذشته در بند حضور داشتند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

عکس ها نگران کننده از بازیگر مشهور در سن پطرزبورگ / او چه رازی را پنهان کرده است؟+ عکس

بهاره 5 ساله را چشم بسته به خرابه بردند/ زن همسایه با صحنه زشتی رو به رو شد + عکس

دو پسر یگانه 17 ساله را به خانه ییلاقی بردند / دوستم با پیامک کمک خواست!

اولین گفتگو با عموی بهاره 5 ساله / 3 مرد او را به خرابه بردند+ عکس

شوهر بی نوا در اتاق خواب را به روی همسر و مرد غریبه که در حال عشق بازی بودند، قفل کرد + عکس

2 دختر نوجوان اهواز مست کردن تا خودشان را بکشند!

ناگفته هایی از انحرافات دیگر در دبیرستان معین تهران / فیلم وحشتناک دوم به قاضی تحویل داده شد

الهام وقتی گرجستان به مشهد آمد او را به خانه مجردی ام بردم! / وقتی فهمید او صیغه دوستم بود خشکم زد!

عروس و داماد تهرانی 3 ساعت قبل از مراسم ازدواج به دادگاه خانواده رفتند! + عکس

شکار مار به دست آقا معلم+عکس

هیتلر عاشق خواهرزاده‌اش بود + عکس عاشقانه هیتلر و گلی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو