جی کی رولینگ کار بر روی فیلم‌نامه فیلم Fantastic Beasts 3 را آغاز کرده است


جی کی رولینگ کار بر روی فیلم‌نامه فیلم Fantastic Beasts 3 را آغاز کرده است

«جی کی رولینگ» (J.K. Rowling)، خالق مجموعه‌ محبوب هری پاتر و جاوران شگفت‌انگیز، در وب‌سایت شخصی خود اعلام کرد که کار بر روی نوشتن فیلم‌نامه فیلم Fantastic Beasts 3 را آغاز کرده است. یکی از طرفداران خانم رولینگ ااز او سوال پرسید که اخیرا در حال نوشتن چه داستانی است؟ که رولینگ در جواب گفت،...

«جی کی رولینگ» (J.K. Rowling)، خالق مجموعه‌ محبوب هری پاتر و جاوران شگفت‌انگیز، در وب‌سایت شخصی خود اعلام کرد که کار بر روی نوشتن فیلم‌نامه فیلم Fantastic Beasts 3 را آغاز کرده است.

یکی از طرفداران خانم رولینگ ااز او سوال پرسید که اخیرا در حال نوشتن چه داستانی است؟ که رولینگ در جواب گفت، چهارمین جلد از مجموعه کتاب‌های رابرت گالبریت (اسم مستعار رولینگ در این مجموعه جدید که اثری جنایی است)، با نام Lethal White را به اتمام رسانده و نوشتن فیلم‌نامه قسمت سوم فیلم Fantastic Beasts 3 را آغاز کرده است.

پس از فیلم‌نامه Fantastic Beasts 3، او بر روی نوشتن داستان کودکانه‌ای کار خواهد کرد که به گفته رولینگ، هیچ ارتباطی با مجموعه هری پاتر و دنیای جادویی آن نداشته و از 6 سال پیش ایده‌های آن را در ذهنش گسترش داده و به فکر نوشتنش بوده است.

همانطور که درجریان هستید، فیلم Fantastic Beasts 3 قرار نیست تا قبل از سال 2020 بر روی پرده برود. قسمت دوم این مجموعه در ماه نوامبر اکران خواهد شد و به داستان گریندلوالد، خواهد پرداخت. داستان این مجموعه سال‌ها قبل از داستان هری پاتر جریان دارد و به نوعی به گذشته دنیای جادویی می‌پردازد. داستان مجموعه Fantastic Beasts حول محور شخصیتی به نام «نیوت اسکمندر» (Newt Scamander) با بازی «ادی ردماین» (Eddie Redmayne) می‌چرخد. رولینگ وظیفه نوشتن فیلم‌نامه و تهیه کنندگی این مجموعه محسوب می‌شود.

رولینگ در جواب یکی دیگر از طرفدارانش که پرسیده بود چقدر نظراتش در فیلم Fantastic Beasts 3 اجرا می‌شوند گفت که نظرات او به عنوان نویسنده و تهیه کننده مهم هستند، اما این دلیل نمی‌شود که تمام ایده‌هایش در نسخه نهایی فیلم اجرا شوند. او گفت:

من به اندازه دیگر تهیه کنندگان حق نظر دادن دارم، اما در نهایت این کارگردان است که تایید می‌کند چه چیزی در قاب تصویر دیده شود و چه چیزی حذف شود. در واقع هر چیزی که در فیلم دیده می‌شود، از قبل مورد تایید کارگردان قرار گرفته است. من تنها در بخش‌های اولیه فیلم توانستم تغییراتی را اعمال کنم.

همانطور که گفته شد دومین قسمت از مجموعه Fantastic Beasts با پسوند The Crimes of Grindelwald برای اولین بار پس از اتفاقات فیلم هری پاتر و قدیسان مرگبار 2 (که در سال 2011 اکران شد)، هاگوارتز را به تصویر می‌کشد و این بار شاهد نسخه جوان داستان آلبوس دامبلدور، با بازی «جود لاو» (Jude Law) و دوست قدیمی/ دشمن جدیداش به نام گلرت گریندلوالد، با بازی «جانی دپ» (Johnny Depp) خواهیم بود. گریندلوالد افکار تاریکی را در سر دارد و می‌خواهد جادوگران خون اصیل را به قدرت برساند تا آن‌ها بتوانند بر روی تمام موجودات و انسان‌های غیر جادویی دیگر حکومت کنند.

طبق گزارش شرکت برادران وارنر، قرار است به صورت کلی 4 قسمت از مجموعه Fantastic Beasts ساخته شود. قسمت دوم این مجموعه با نام Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald در ماه نوامبر 2018 و فیلم Fantastic Beasts 3 که هنوز پسوندی برای آن در نظر گرفته نشده است، در ماه نوامبر 2020 بر روی پرده خواهد رفت.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
جی کی رولینگ کار بر روی فیلم‌نامه فیلم Fantastic Beasts 3 را آغاز کرده است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) نمایش موزیکال «شازده کوچولو»