خورخه لورنزو با قراردادی دو ساله به رپسول هوندا پیوست


موتوجی پی ایران – تیم رپسول هوندا اعلام کرد که خورخه لورنزو برای فصل های 2019-20 هم تیمی مارک مارکز خواهد بود. همان طور که پیش از این اعلام شده بود، دنی پدروسا موتور سوار اسپانیایی تیم رپسول هوندا طی توافقی دو طرفه در پایان سال 2018 از این تیم جدا خواهد شد و به همکاری خود با این تیم که در سال 2002 در کلاس 125 سی سی آغاز شده بود و 13 فصل...

موتوجی پی ایران – تیم رپسول هوندا اعلام کرد که خورخه لورنزو برای فصل های 2019-20 هم تیمی مارک مارکز خواهد بود.

همان طور که پیش از این اعلام شده بود، دنی پدروسا موتور سوار اسپانیایی تیم رپسول هوندا طی توافقی دو طرفه در پایان سال 2018 از این تیم جدا خواهد شد و به همکاری خود با این تیم که در سال 2002 در کلاس 125 سی سی آغاز شده بود و 13 فصل پشت سر هم ادامه پیدا کرده بود، پایان خواهد داد. لورنزو جایگزین پدروسا برای دو فصل آینده خواهد شد.

لورنزو در سال 2005، در کلاس 250 سی سی با موتور هوندا به جایگاه پنجم دست یافت. موتورسوار اسپانیایی پس از ورود به موتوجی پی در 2008، 9 سال را با تیم یاماها سپری کرد و موفق به کسب سه عنوان قهرمانی در سال های 2010-12-15 شد.

او در سال گذشته به دوکاتی پیوست اما شرایط سختی را تجربه کرد و اولین پیروزی خود با تیم ایتالیایی را در هفته گذشته در مسابقه موجلو کسب کرد.

خورخه لورنزو با قراردادی دو ساله به رپسول هوندا پیوستخورخه لورنزو با قراردادی دو ساله به رپسول هوندا پیوست مارک مارکز، خورخه لورنزو

تیم رپسول هوندا در بیانیه ای اعلام کرد:

از 2019 لورنزو هم تیمی قهرمان چهار دوره موتوجی پی، مارک مارکز خواهد شد: دو قهرمان فوق العاده با استعداد بی نظیر و امیدواربم این ها ما را تبدیل به یک تیم قوی تر کند و به بخش مسابقه ای هوندا برای توسعه کمک کند.

همچنین دوکاتی برای جایگزینی لورنزو، دنیلو پتروچی موتورسوار پرامک را برای تکمیل ترکیب موتورسواران خود انتخاب کرده است.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کشف جسد 2 کودک بعد از 3 کشف شد + عکس