رستوران بام مهتاب تهران


رستوران بام مهتاب تهران با ظرفیت 200 نفر واقع در هتل بزرگ ارم دراین شب های پر فضیلت آماده پذیرایی از شما عزیزان می باشد. اگر قصد گذراندن لحظاتی به یادماندنی در یک رستوران فوق العاده هستید و نوش جان کردن غذای خوشمزه و سالم برای شما خیلی مهم است پیشنهاد ما به شما رستوران […] نوشته رستوران بام مهتاب تهران اولین بار در جاذبه های گردشگری...

رستوران بام مهتاب تهران با ظرفیت 200 نفر واقع در هتل بزرگ ارم دراین شب های پر فضیلت آماده پذیرایی از شما عزیزان می باشد. اگر قصد گذراندن لحظاتی به یادماندنی در یک رستوران فوق العاده هستید و نوش جان کردن غذای خوشمزه و سالم برای شما خیلی مهم است پیشنهاد ما به شما رستوران بام مهتاب تهران است که در کنار یک تیم حرفه ای اشپزی و تیم آموزش دیده خدمات و سرو می توانند لحظات دلپذیری را برای شما فراهم کنند. رستوران بام مهتاب با بکارگیری دستور پخت های خاص خود این روز ها توانسته است درصد بالایی از رضایت مشتریان تخفیفانی را کسب کند. پیشنهاد رفتن به رستوران بام مهتاب را جدی بگیرید چرا که شما لایق نوشجان کردن یک غذای خاص در یک رستوران خاص و شیک هستید.
منوی افطار رستوران بام مهتاب شامل آش رشته یا سوپ، نان، پنیر، خرما، گردو، سبزی خوردن، کره، مربا،زولبیا، بامیه، چای، نبات، و آب معدنی است. که همگی ازمواد اولیه تازه و درجه یک به صورت روزانه تهیه می شود.
این رستوران دارای فضایی خاص می باشد ، در محیطی آرام و دلنشین همراه با غذاهای خوشمزه ایرانی و کارکنانی مجرب از ویژگی های منحصر به فرد این رستوران می باشد.
ساعت پاسخگویی و سرویس دهی: از افطار تا ساعت ۲۴
روزهای سرویس‌دهی: همه روزه
شماره تلفن رستوران بام مهتاب هتل بزرگ ارم: 2266644
آدرس: اتوبان شهید حقانی-بعد از کتابخانه ملی-هتل بزرگ ارم

رستوران بام مهتاب تهران

رستوران بام مهتاب تهران

رستوران بام مهتاب تهران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...