افشاگری ستاره آبی پوشان از شرایط سختش در فصلی که گذشت


تنش ها بین دو طرف پس از پستی که ویلیان پس از قهرمانی چلسی در جام حذفی در اینستاگرام منتشر کرد و صورت کونته را با اموجی جام پوشاند، بسیار بالا گرفته است. حال ویلیان مدعی شد که روزهای سختی را در چلسی سپری کرده ولی به تصمیمات سرمربی اش احترام می‌گذارد. او گفت: ” من از عملکردم در فصل راضی بودم. خیلی خوب بازی کردم. همیشه...

ویلیان : روز های سختی در چلسی سپری کردم

افشاگری ستاره آبی پوشان چلسی از شرایط سختش در فصلی که گذشت

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۴:۵۶
افشاگری ستاره آبی پوشان از شرایط سختش در فصلی که گذشت

ویلیان، هافبک چلسی مدعی شد که روزهای سختی را در نیمکت این تیم سپری کرده ولی به تصمیم آنتونیو کونته برای بیرون گذاشتن او احترام می‌گذارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تنش ها بین دو طرف پس از پستی که ویلیان پس از قهرمانی چلسی در جام حذفی در اینستاگرام منتشر کرد و صورت کونته را با اموجی جام پوشاند، بسیار بالا گرفته است. حال ویلیان مدعی شد که روزهای سختی را در چلسی سپری کرده ولی به تصمیمات سرمربی اش احترام می‌گذارد.

او گفت:

” من از عملکردم در فصل راضی بودم. خیلی خوب بازی کردم. همیشه سعی می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم. همیشه سعی می‌کنم سخت تلاش کنم. گاهی نیمکت نشینی کار دشواری است. من به تصمیمات مربی احترام می‌گذارم و حرف بیشتری برای گفتن درباره باشگاه ندارم. حالا می‌خواهم تمرکزم را روی عملکردم به همراه تیم ملی بگذارم. کاملا آماده جام جهانی هستم. فصل خوبی با چلسی داشتم، عنوان بهترین بازیکن تیم را کسب کردم و از این بابت خوشحالم. مهم ترین چیز این است که این روند ادامه پیدا کند. باید بهتر شوم.”

دسته بندی ها : اخبار داغ , فوتبال انگلیس , فوتبال جهان
برچسب ها : چلسی, ستاره چلسی, هافبک چلسی, ویلیان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این بازیگر دنیای شیرین بعد از 27 سال الان چه شکلی شده؟+ بیوگرافی اشکان اشتیاق