گوشی‌های سری ال جی کیو استایلوس با صفحه نمایش 6.2 اینچی رسما معرفی شدند


مطلب گوشی‌های سری ال جی کیو استایلوس با صفحه نمایش 6.2 اینچی رسما معرفی شدند برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ کمپانی ال‌جی امروز از چند گوشی میان‌رده با نام‌های ال جی کیو استایلوس (LG Q Stylus)، ال جی کیو استایلوس پلاس (LG Q Stylus Plus) و ال جی...

کمپانی ال‌جی امروز از چند گوشی میان‌رده با نام‌های ال جی کیو استایلوس (LG Q Stylus)، ال جی کیو استایلوس پلاس (LG Q Stylus Plus) و ال جی کیو استایلوس آلفا (LG Q Stylus Alpha) رسما رونمایی کرد.

این غول فناوری کره‌ای در راستای تکمیل گوشی‌های هوشمند سال ۲۰۱۸ از برند ال‌جی، سه گوشی میان‌رده‌ی جدید را به نمایش گذاشت که از ویژگی‌های رده‌بالایی برخوردار هستند. این گوشی‌ها بسته به بازارهای مختلف، در مدل‌های متنوعی در دسترس قرار می‌گیرند.

گوشی‌های سری ال جی کیو استایلوس با صفحه نمایش 6.2 اینچی رسما معرفی شدند

مشخصات گوشی‌های سری ال جی کیو استایلوس

هر سه گوشی‌‌ هوشمند از صفحه نمایش ۶.۲ اینچی فول اچ دی پلاس فول ویژن با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ پیکسل برخوردار هستند. این نمایشگرها در نسبت ابعاد ۱۸:۹ ساخته شده و تراکم پیکسل آنها به ۳۸۹ پیکسل در هر اینچ (ppi) می‌رسد. گوشی‌های سری ال جی کیو استایلوس در بازارهای مختلف با دو مدل پردازنده عرضه می‌شوند. یکی از این پردازنده‌ها با قدرت پردازش ۱.۵ گیگاهرتز و دیگری با قدرت ۱.۸ گیگاهرتز همراه است. کمپانی ال‌جی به برند این تراشه‌ها اشاره‌ای نکرده است.

بیشتر بخوانید: ال جی کیو ۷ استایلوس پلاس به زودی در تایوان معرفی می‌شود

گوشی‌های ال جی کیو استایلوس و کیو استایلوس آلفا از رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی برخوردار هستند؛ این در حالیست که نسخه‌ی پلاس این گوشی با رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی همراه شده است. این گوشی‌ها از نصب میکرو اس دی کارت و افزایش حافظه تا ۲ ترابایت پشتیبانی می‌کنند.

اما از نظر تنظیمات دوربین باید گفت که گوشی‌های ال جی کیو استایلوس و کیو استایلوس پلاس از دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی با لنز PDAF برخوردار هستند. اما مدل آلفا به دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پنل پشتی خود مجهز شده است. هر سه گوشی کیو استایلوس در نمای جلویی خود به دوربین ۵ مگاپیکسلی زاویه باز مجهز هستند که وظیفه‌ی عکاسی سلفی و تماس‌های ویدیویی را به عهده دارد.

این اسمارت فون‌ها از اتصالات ۴G LTE، وای فای ۸۰۲.۱۱ b/g/n، بلوتوث ۴.۲،‌جی‌پی‌اس/ ای‌-جی‌پی‌اس،‌ ان‌اف‌سی و پورت یو‌اس‌بی نوع سی (نسخه‌ی ۲.۰) پشتیبانی می‌کنند. اندروید ۸.۱ اوریو به صورت پیش‌فرض روی این گوشی‌ها اجرا می‌شود. از دیگر مشخصات مشترک این گوشی‌های کیو استایلوس می‌توان به باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

گوشی‌های سری ال جی کیو استایلوس از یک قلم استایلوس مخصوص برخوردار شده‌اند که بنا بر ادعای کمپانی ال‌جی، عملکردها و راحتی بیشتری را نسبت به کیبوردهای معمولی در اختیار کاربر قرار می‌دهد. اینطور که به نظر می‌رسد، قلم استایلوس این گوشی‌ها می‌تواند یادداشت‌های دست‌خطی کاربران را شناسایی و ذخیره کند، حتی اگر صفحه نمایش خاموش باشد.

اسکنر اثر انگشت این گوشی‌ها در پنل پشتی تعبیه شده است. علاوه بر این، گوشی‌های کیو استایلوس و کیو استایلوس پلاس از استاندارد ضد آب IP68 برخوردار شده‌اند.

گوشی ال جی کیو استایلوس در رنگ آبی و مشکی عرضه می‌شود. نسخه‌ی پلاس نیز تنها در رنگ مشکی در دسترس قرار می‌گیرد. اما مدل آلفا در رنگ بنفش به فروش خواهد رسید. کمپانی ال‌جی اطلاعاتی را درباره‌ی برچسب قیمتی این گوشی‌ها فاش نکرده است؛‌ اما به‌زودی این اطلاعات را در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد داد.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

مقایسه ال جی جی ۷ تین کیو با آیفون X : کدام گوشی پرچمدار را انتخاب کنیم؟ نگاه نزدیک به ال جی جی ۷ تین کیو ؛ پرچمدار مجهز به هوش مصنوعی و ناچ نمایشگر گوشی‌ پرچمدار ال جی جی ۷ تین کیو رسما رونمایی شد

.

منبع: gizmochina

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها