بازی خدای جنگ 5 به نسبت نسخه قبلی بزرگ‌تر، بهتر و طولانی‌تر خواهد بود


بازی خدای جنگ 5 به نسبت نسخه قبلی بزرگ‌تر، بهتر و طولانی‌تر خواهد بود

بازی خدای جنگ که ماه پیش منتشر شد توانسته است به عنوان یکی از بهترین بازی‌های نسل هشتم خودش را ثابت کند و از همین حالا صحبت‌های زیادی در مورد بازی خدای جنگ 5وجود دارد. استودیو سانتا مونیکا قصد دارد بازی خدای جنگ 5 یا هر اسم دیگری که خواهد داشت را بزرگ‌تر، بهتر و...

بازی خدای جنگ که ماه پیش منتشر شد توانسته است به عنوان یکی از بهترین بازی‌های نسل هشتم خودش را ثابت کند و از همین حالا صحبت‌های زیادی در مورد بازی خدای جنگ 5 وجود دارد.

استودیو سانتا مونیکا قصد دارد بازی خدای جنگ 5 یا هر اسم دیگری که خواهد داشت را بزرگ‌تر، بهتر و طولانی‌تر کند. طراح محیط بازی God of War، «نیت استفنز» (Nate Stephens)، در مصاحبه در کنفرانس Game Access از اهداف استودیو برای ساخت دنباله بازی صحبت کرد.

ما همچنان می‌خواهیم بازیمان خدای جنگ باشد. چیزی که من می‌خواهم بگویم این است که در اولین مبارزه بازی که با The Stranger می‌جنگید خیلی حماسی است و در نهایت شما دو نفر کل محیط اطراف را نابود می‌کنید. طراحی و ساخت این مرحله بسیار سخت بود و من شخصا در این مرحله بر روی نورپردازی کار می‌‌کردم و انجام درست کار بسیار سخت بود.

اکنون اگر بخواهیم با ثور یا اودین ملاقات و مبارزه کنیم باید نبردی بزرگ‌تر از این خلق کنیم. بازی خدای جنگ خیلی خوب بود ولی ما فکر می‌کنیم که می‌توانیم بهتر از این نیز عمل کنیم و البته بازی باید کمی طولانی‌تر نیز باشد. اگر بازی خدای جنگ 5 را بسازیم و این حرف من به منظور تایید ساخت بازی نیست ولی اگر بسازیم بزرگ‌تر، بهتر و طولانی‌تر خواهد بود.

کوری بارلوگ: جلوگیری از درز اطلاعات مربوط به خدای جنگ بسیار سخت بود

این خبری بسیار خوشحال کننده برای طرفداران این بازی خواهد بود و از همین حالا می‌توانند انتظار یک بازی هیجان انگیز دیگر از سونی و استودیو سانتا مونیکا داشته باشند.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
بازی خدای جنگ 5 به نسبت نسخه قبلی بزرگ‌تر، بهتر و طولانی‌تر خواهد بود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


از من مپرس