موتو زد 3 پلی ، گوشی گیمینگ جدید موتورولا معرفی شد


موتو زد 3 پلی ، گوشی گیمینگ جدید موتورولا معرفی شد

کمپانی آمریکایی موتورولا پس از معرفی مدل‌های موفق موتو زد پلی و زد 2 پلی، دست به معرفی موتو زد 3 پلی (Moto Z3 Play) همراه با تغییرات زیادی زده است. موتو زد 3 پلی جایگزین شایسته و ادامه‌دهنده مسیر خانواده زد پلی محسوب می‌شود که موتورولا به تازگی از آن رونمایی کرده است. طراحی... نوشته موتو زد 3 پلی ، گوشی گیمینگ جدید موتورولا...

کمپانی آمریکایی موتورولا پس از معرفی مدل‌های موفق موتو زد پلی و زد 2 پلی، دست به معرفی موتو زد 3 پلی (Moto Z3 Play) همراه با تغییرات زیادی زده است.

موتو زد 3 پلی جایگزین شایسته و ادامه‌دهنده مسیر خانواده زد پلی محسوب می‌شود که موتورولا به تازگی از آن رونمایی کرده است. طراحی این گوشی به گونه‌ای انجام گرفته تا همانند برادران بزرگترش از موتو مادهای مختلف پشتیبانی کند. در قاب پشتی و جلویی دیوایس نیز از پنل گوریلا گلس 3 استفاده شده تا استحکام گوشی را افزایش دهند و این دو شیشه را فریم آلومینیومی باریکی به یکدیگر متصل می‌کند.

موتو زد 3 پلی ، گوشی گیمینگ جدید موتورولا معرفی شد

گوشی جدید موتورولا از نمایشگر بزرگ 6 اینچی با پنل SuperAMOLED و رزولوشن 1080×2160 بهره می‌برد و کیفیت رنگ‌ها و تصاویر آن بسیار بالاست. همچنین حاشیه‌های اطراف نمایشگر به خصوص در قسمت پایینی دستگاه به حداقل رسیده‌اند و این تغییر در زبان طراحی منجر شده تا سنسور تشخیص اثر انگشت گوشی به سمت چپ منتقل شود، همانند گوشی‌های اکسپریای سونی.

موتو زد 3 پلی ، گوشی گیمینگ جدید موتورولا معرفی شد

موتورولا موتو زد 3 پلی را مجهز به چیپست اسنپدراگون 636 کرده و این موضوع پیشرفت مناسبی نسبت به چیپست اسنپدراگون 626 محسوب می‌شود که در نسل پیشین این گوشی از آن استفاده شده بود. بدین ترتیب 8 هسته پردازنده از نوع Kryo 260 به همراه پردازنده گرافیکی جدید Adreno 509 در کنار هم قرار گرفته‌اند تا عملکردی سریع و بدون مکث را از خود به نمایش بگذارند. در موتو زد 3 پلی برخلاف مدل‌های پیشین، هر دو ظرفیت 32 و 64 گیگابایتی گوشی با 4 گیگابایت رم همراه خواهند بود.

بخش دوربین زد 3 پلی نیز دچار تحولاتی شده و دوربین اصلی گوشی دارای دو سنسور 12 مگاپیکسلی با گشودگی دهانه دیافراگم f/1.7 و سنسور 5 مگاپیکسلی است که در ایجاد تصاویر با افکت بوکه بسیار کارآمد خواهند بود. موتورولا از فناوری فوکوس اتوماتیک Dual-Pixel در این گوشی بهره برده و زیر ماژول دوربین نیز فلش دو رنگ دوربین اصلی به چشم می‌خورد.

موتو زد 3 پلی ، گوشی گیمینگ جدید موتورولا معرفی شد

آمریکایی‌ها سنسور 8 مگاپیکسلی با گشودگی دهانه دیافراگم f/2.0 را برای دوربین سلفی موتو زد 3 پلی در نظر گرفته‌اند اما دیگر شاهد فلش LED در پنل جلویی نیستیم. موتورولا برای جبران فقدان فلش دوربین جلو از راهکار نرم‌افزاری استفاده کرده و کاربر می‌تواند با نور صفحه، مقداری نور تصاویر سلفی شبانه را بهبود ببخشد.

درون بدنه نازک نسل جدید موتو زد پلی باتری 3000 میلی‌آمپری با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع TurboPower قرار گرفته که کافی به نظر می‌ٰسد.

موتو زد 3 پلی ، گوشی گیمینگ جدید موتورولا معرفی شد

روی موتو زد 3 پلی نسخه هشتم از سیستم عامل اندروید نصب شده و همان‌طور که بالاتر هم اشاره کردیم، امکان اتصال این گوشی به مادهای مختلف موتورولا نیز وجود دارد.

کمپانی آمریکایی این گوشی را از امروز تنها در برزیل با قیمت تقریبی 585 دلار عرضه می‌کند؛ اما به زودی پای موتو زد 3 پلی به بازارهای دیگر نیز باز خواهد شد و برای نمونه، باندل این گوشی با ماد باتری طی هفته‌های آینده به صورت آنلاک با قیمت 499 دلار در آمریکا به فروش خواهد رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی