ماکت‌های لگو از بوگاتی شیرون و مکلارن 720S، معرفی شدند


ماکت‌های لگو از بوگاتی شیرون و مکلارن 720S، معرفی شدند

شرکت لگو در تازه‌ترین محصول خود، دست به ساخت ماکت‌هایی با نسبت 8 به یک از بوگاتی شیرون و مک‌لارن 720S در سایز واقعی زده است.

لگو اخیرا دو محصول جدید را که یکی بوگاتی شیرون و دیگری مک‌لارن 720S را معرفی کرده است که دارای مشخصات بسیار جالب و جزئیات بسیار بالا هستند و در ادامه به همراه ویدئوهای به آن‌ها خواهیم پرداخت.

افرادی که اهل سرهم کردن قطعات و بازی‌های فکری هستند حتما با نام لگو و محصولات این شرکت آشنایی دارند. به تازگی لگو محصول جدیدی را به قیمت ۳۵۰ دلار برای بازار آمریکا معرفی کرده است که این محصول یک ماکت بوگاتی شیرون با مقیاس ۱:۸ است و البته سرهم کردن آن ممکن است به چند روز زمان نیاز داشته باشد. بوگاتی شیرون لگو در حال حاظر در تمام فروشگاه‌های لگو و در وبسایت این شرکت برای فورش موجود است و می‌توان آن را در بازار ایالات متحده خریداری کرد. همچنین از اول آگوست ۲۰۱۸ نیز عرضه‌ آن در سایر نقاط جهان آغاز می‌شود. این مدل لگو دارای ۳ هزار و ۵۹۹ قطعه است و در طراحی‌ آن خود شرکت بوگاتی نیز مشارکت کرده است.

ماکت‌های لگو از بوگاتی شیرون و مکلارن 720S، معرفی شدند

در این خصوص مدیر اجرایی گروه لگو، نیلز کریستینسن گفته است:

من بسیار از دیدن این مدل جدید هیجان زده شده‌ام. طراحان ما در لگو با ساخت این بوگاتی کار بسیار جالب و ارزشمندی را انجام دادند و خریداران با خرید این لگو می‌توانند یک خودروی رویایی را با قطعات لگو بسازند.

همچنین استفان وینکلمن مدیر بوگاتی نیز در مورد این محصول جدید گفته است:

این محصول لگو، خودروی بوگاتی است که با روش لگو ساخته شده است و به خوبی روح محصول اسپرت ما را در خود دارد و من اطمینان دارم که این لگو هم نظر مثبت طرفداران لگو و هم نظر مثبت طرفداران بوگاتی را به خود جلب خواهد کرد و آن‌ها قطعا این محصول را دوست خواهند داشت.

این ماکت دارای ارتفاع ۱۴ سانتی‌متر، طول ۵۶ سانتی‌متر و عرض ۲۵ سانتی‌متر است. همچنین در این ماکت جزئیات بسیار زیادی به چشم می‌خورد و حتی باله‌ی عقب فعال بوگاتی نیز کار شده است. جزئیات در این ماکت آنقدر زیاد است که برای مثال باید به شیفترهای جعبه دنده‌ی بوگاتی اشاره کنیم که این شیفترها در مدل لگو متحرک هستند و تکان می‌خورند و حتی پیستون‌های پیشرانه‌ی W16 بوگاتی نیز قابلیت حرکت کردن را دارند. هر یک از این لگوها دارای شماره سریال مخصوص به خود است و شما می‌تواند با استفاده از شماره سریالی که در اختیار دارید به امکانات ویژه‌ای در وبسایت لگو تکنیک دست پیدا کنید.

ماکت‌های لگو از بوگاتی شیرون و مکلارن 720S، معرفی شدند

یک سوئیچ نیز در بسته‌ی لگو وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید ارتفاع باله‌ی عقب خودرو را تنظیم کنید. جزئیات این لگو به این مقدار محدود نمی‌شوند و حتی کیف‌های لوکس بوگاتی نیز در داخل صندوق جلوی‌ این خودرو موجود هستند. قیمت دقیق این مدل در بازار آمریکا ۳۴۹.۹۹ دلار است. لگو قیمت آن را در بازارهای دیگر نیز اعلام کرده و برای بازار فرانسه قیمت ۳۷۹.۹۹ یورو، برای بازار آلمان ۳۶۹.۹۹ یورو و برای بازار انگلیس ۳۲۹.۹۹ یورو در نظر گرفته شده است. پیشنهاد می‌کنیم ویدئو جالب زیر را که در مورد این بوگاتی شیرون است را از دست ندهید.

اما لگو محصول دیگری را نیز برای بازار آمریکا معرفی کرده است که یک مک‌لارن 720S است. البته این محصول جدید حتی پا را فراتر از بوگاتی شیرون قبلی گذاشته است و یک ماکت با مقیاس ۱:۱ است. این ماکت که قبلا در فستیوال گود وود ۲۰۱۷ رونمایی شده بود هم اکنون در موزه اتومیبل پیترسن در لس آنجلس برای نمایش عمومی قرار گرفته است. ماکت مک‌لارن بیش از ۲۸۰ هزار قطعه لگو دارد و وزن آن نیز ۱۴۵۱ کیلوگرم است. جالب است بدانید که این خودروی لگو وزنی سنگین‌تر از مکلارن واقعی با ۱۲۸۲ کیلوگرم دارد. این نکته را نیز نباید فراموش کرد که خودروی واقعی مکلارن استفاده‌ی گسترده‌ای از فیبر کربن کرده و همین امر باعث کم وزن بودن آن شده است.

ماکت‌های لگو از بوگاتی شیرون و مکلارن 720S، معرفی شدند

برای ساخت این مدل، لگو همکاری بسیار نزدیکی با متخصصین مکلارن داشته است تا بتوانند این ماکت را با بهترین جزئیات و هرچه نزدیک‌تر به خودروی واقعی طراحی کنند. این خودروی لگو بر روی یک شاسی فلزی ساخته می‌شود که این شاسی فلزی به طور کامل دست ساز است. برای ساخت این لگو نیز یک تیم شش نفره بیش از ۲ هزار ساعت زمان صرف کرده‌اند. این مک‌لارن 720S لگو که در موزه‌ی اتومبیل پیترسن قرار دارد بخشی از یک نمایشگاه بزرگ‌تر است که حتی در این نمایشگاه بازدید کنندگان می‌توانند لگوهای کوچک‌تری را از مکلارن با استفاده از یک شبیه ساز بر روی آیپد خود شبیه‌سازی کنند. همچنین در این شبیه‌ساز امکان تغییر رنگ خودرو و حتی می‌توان پلاک خودرو را تغییر داد.

ماکت‌های لگو از بوگاتی شیرون و مکلارن 720S، معرفی شدند

اما به بهانه‌ی این لگوی بسیار بزرگ بد نیست نگاهی نیز به مشخصات مک‌لارن 720S واقعی نیز بیاندازیم. این خودرو مجهز به یک پیشرانه‌ی V8 از نوع توئین توربو با حجم ۴ لیتر است که می‌تواند ۷۱۰ اسب بخار قدرت و ۷۷۰ نیوتون متر گشتاور را تولید کند. مک‌لارن 720S توانایی رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را تنها در ۲.۸ ثانیه دارد و حداکثر سرعت آن‌ نیز به ۳۴۱ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

بیشتر بخوانید:
کم ارتفاع ترین خودروهای تاریخ
رندرهای جذاب خودروهای مسابقه‌ای کلاسیک با طراحی مدرن
مک لارن 720S با تیونینگ کارلکس دیزاین معرفی شد
طراح بوگاتی و فولکس واگن به استون مارتین پیوست
لوگوی مک‌ لارن، از کجا آمده است؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار