ستاره مدنظر پرسپلیسی ها از دستشان سر می خورد؟!


مهدی ترابی بازیکن جوان سایپا حدود سه سالی است که به تیم ملی دعوت می شود اما فرصت چندانی برای حضور در ترکیب اصلی به دست نیاورده است. او برای حضور در جام جهانی 2018، توسط کارلوس کی روش به تیم ملی دعوت شد و سپس به لیست نهایی نیز راه پیدا کرد. ترابی یکی از بازیکنانی است که باشگاه های ایرانی زیادی به خریدش علاقه نشان داده اند. از استقلال و...

امید مهدی ترابی برای لژیونر شدن با حضور در جام جهانی

ستاره مدنظر پرسپلیسی ها از دستشان سر می خورد؟!

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۶:۱۹
ستاره مدنظر پرسپلیسی ها از دستشان سر می خورد؟!

سرنوشت ترابی می تواند با حضور در جام جهانی تغییر کند این در حالی است که این بازیکن مورد توجه پرسپولیس قرار دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی ترابی بازیکن جوان سایپا حدود سه سالی است که به تیم ملی دعوت می شود اما فرصت چندانی برای حضور در ترکیب اصلی به دست نیاورده است. او برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۸، توسط کارلوس کی روش به تیم ملی دعوت شد و سپس به لیست نهایی نیز راه پیدا کرد.

ترابی یکی از بازیکنانی است که باشگاه های ایرانی زیادی به خریدش علاقه نشان داده اند. از استقلال و پرسپولیس تا تیم های شهرستانی. او یک سال دیگر با نارنجی پوشان قرارداد دارد اما رضا درویش، مدیرعامل باشگاه سایپا به او اجازه جدایی نمی دهد. درویش اما به بازیکن جوان تیمش قول داده در صورت وجود پیشنهاد خوب خارجی، به او اجازه جدایی بدهد.

جام جهانی بهترین فرصت برای ترابی است که خودش را نشان بدهد. اگر کی روش در جام جهانی به ترابی میدان بدهد، او می تواند توانایی هایش را به معرض نمایش بدهد و توجه تیم های اروپایی را به خودش معطوف کند. درخشش او در جام جهانی می تواند یک معنی داشته باشد و آن هم لژیونر شدنش است.

دسته بندی ها : اخبار داغ , تیم فوتبال ایران , جام جهانی 2018 , فوتبال ملی
برچسب ها : تیم ملی فوتبال ایران, جام جهانی 2018, رضا درویش, سرمربی تیم ملی فوتبال ایران, کارلوس کی روش, مدیرعامل باشگاه سایپا, مهدی ترابی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی