اسطوره فوتبال برزیل : فشارهایی که برای جام جهانی به نیمار وارد می شود منفی نیست


برزیلی ها آخرین بار در سال 2002 موفق شدند با پیروزی 2-0 مقابل آلمان در دیدار نهایی، جام جهانی را فتح کنند. آنها چهار سال قبل امیدوار بودند که بتوانند در خانه به ششمین قهرمانی شان در این رقابت ها برسند اما شکست 7-1 مقابل آلمان در نیمه نهایی، یک تورنمنت تلخ را برای آنها رقم زد.ریوالدو که یکی از ارکان اصلی قهرمانی برزیل در جام جهانی 2002 بود،...

ریوالدو : نیمار در جام جهانی خیلی خوب بازی خواهد کرد

اسطوره فوتبال برزیل : فشارهایی که برای جام جهانی به نیمار وارد می شود منفی نیست

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۷:۳۱
اسطوره فوتبال برزیل : فشارهایی که برای جام جهانی به نیمار وارد می شود منفی نیست

ریوالدو، اسطوره فوتبال برزیل، معتقد است فشاری که روی نیمار وجود دارد، می تواند در رقابت های جام جهانی به سود برزیل تمام شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

برزیلی ها آخرین بار در سال ۲۰۰۲ موفق شدند با پیروزی ۲-۰ مقابل آلمان در دیدار نهایی، جام جهانی را فتح کنند. آنها چهار سال قبل امیدوار بودند که بتوانند در خانه به ششمین قهرمانی شان در این رقابت ها برسند اما شکست ۷-۱ مقابل آلمان در نیمه نهایی، یک تورنمنت تلخ را برای آنها رقم زد.ریوالدو که یکی از ارکان اصلی قهرمانی برزیل در جام جهانی ۲۰۰۲ بود، معتقد است فشارها جانبی روی نیمار، می تواند در روسیه به سود او باشد.

ریوالدو به خبرنگاران گفت:

” این فشارها چیز خوبی برای نیمار است. این نشان می دهد که همه دنیا به شما نگاه می کند. البته برای اینکه اتفاق خوبی برای شما رخ بدهد، باید همه تیم خوب کار کنند.

همه اعضای تیم باید خوب کار کنند در این صورت او می تواند فوتبالش را در سطحی که همه انتظار دارند، بازی کند. من هم این فشارها را در دو جام جهانی احساس کرده ام. اما این فشار منفی نیست. همه دنیا به شما نگاه می کنند و شما احساس می کنید که باید خوب بازی کنید.

وقتی شما ۲۶ سال دارید، مانند نیمار، بد بازی نخواهید کرد. احساس می کنید که از حمایت هواداران برخوردارید. او به فوتبالش باور دارد بنابراین من معتقدم که او خیلی خوب بازی خواهد کرد.”

دسته بندی ها : اخبار داغ , تیم فوتبال برزیل , جام جهانی 2018 , فوتبال جهان
برچسب ها : اسطوره فوتبال برزیل, جام جهانی, جام جهانی 2002, ریوالدو

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر تیپ و چهره دومین بازیگر نقش «نجلا» / محیا دهقانی جنجال کرد!