راموس یک ابله است!


راموس یک ابله است!

روبرتو فیرمینو، سرخیو راموس را به خاطر اظهار نظراتش بعد از بازی فینال چمپیونزلیگ یک «ابله» خطاب کرد.

راموس یک ابله است!

روبرتو فیرمینو، سرخیو راموس را به خاطر اظهار نظراتش بعد از بازی فینال چمپیونزلیگ یک «ابله» خطاب کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از اسکای اسپورت، کاپیتان رئال مادرید کاریوس، صلاح و فیرمینو را پس از برد سه-یک تیمش در فینال و به جا گذاشتن رکورد سه قهرمانی پیاپی، مورد نقد قرار داده بود. او که خودش را از اتهامات مبرا می دانست درباره فیرمینو هم به طعنه گفته بود «فیرمینو را هم یادم نرود. فکر می کنم او هم به خاطر یک قطره عرقی که از من رویش ریخت سرما خورده باشد.»

اما مهاجم برزیل هم در پاسخ گفته است: ترجیح می دهم نظری ندهم. فکر می کنم او به خاطر قهرمانیش در چمپیونزلیگ جایگاه بزرگی دارد اما بابت حرفی که زده است یک ابله است! اما به نظر من ایرادی ندارد.»

او درباره آلیسون و علاقه تیم هایی چون لیورپول به جذبش هم گفت: بعضی وقت ها با او صحبت می کنم و به شوخی به او می گویم باید به لیورپول بیاید. ایجنت او به فکر آینده اش است اما به نظرم بد نیست اگر او را در لیورپول داشته باشیم.

فیرمینو سال بعد باید با دیگر هموطنش، فرد هم رو در رو شود: او در اتاق بغلی من است و رقیب بعدی من می شود اما به او تبریک می گویم و امیدوارم موفقیت های زیادی را در منچستر یونایتد تجربه کند. داخل زمین با هم رقیب هستیم و نمی توانیم از تقابل با هم خودداری کنیم اما برای او موفقیت زیادی را آرزو می کنم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !