ستاره مدنظر استقلال : بابت رد کردن پیشنهادتان عذرخواهی می‌ کنم!


آرمان قاسمی در خصوص تمدید قراردادش با باشگاه پیکان گفت: پیش از هر چیزی از باید از درخواست استقلالی‌ها برای حضورم در این تیم پرطرفدار تشکر کنم و از آنها بابت رد کردن این پیشنهاد عذرخواهی می‌کنم. مطمئنا حضور در این تیم پرهوادار افتخاری بود اما من به دو دلیل تصمیم گرفتم که در پیکان بمانم؛ یکی آنکه استقلال دو دفاع چپ دیگر یعنی...

آرمان قاسمی وفاداری اش را به پیکان ثابت کرد ؛ شاگرد جلالی از دلیل تمدید قراردادش گفت

ستاره مدنظر استقلال : بابت رد کردن پیشنهادتان عذرخواهی می‌ کنم!

نویسنده : پارس فوتبال .کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ | ۲۳:۴۵
ستاره مدنظر استقلال : بابت رد کردن پیشنهادتان عذرخواهی می‌ کنم!

آرمان قاسمی در خصوص تمدید قراردادش با باشگاه پیکان گفت:پیش از هر چیزی از باید از درخواست استقلالی‌ها برای حضورم در این تیم پرطرفدار تشکر کنم و از آنها بابت رد کردن این پیشنهاد عذرخواهی می‌کنم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آرمان قاسمی در خصوص تمدید قراردادش با باشگاه پیکان گفت:

پیش از هر چیزی از باید از درخواست استقلالی‌ها برای حضورم در این تیم پرطرفدار تشکر کنم و از آنها بابت رد کردن این پیشنهاد عذرخواهی می‌کنم. مطمئنا حضور در این تیم پرهوادار افتخاری بود اما من به دو دلیل تصمیم گرفتم که در پیکان بمانم؛ یکی آنکه استقلال دو دفاع چپ دیگر یعنی زکی‌پور و سهرابیان را داشت و دیگری آنکه احساس کردم اگر یک فصل دیگر در پیکان بمانم و خوب کار کنم بیشتر از قبل دیده خواهم شد.

وی افزود:

من در این سال‌ها که در پیکان حضور داشتم روزهای خوبی را با این تیم تجربه کردم و از همین رو تصمیم به ماندن گرفتم ضمن آنکه قدرت و توانایی این تیم را در لیگ‌برتر به تمامی تیم‌ها ثابت شده و اکنون دیگر پیکان آن تیم سال‌های قبل که لقب آسانسور را داشت نیست و یک مدعی جدی برای سایر رقباست.

آرمان قاسمی در رابطه با جدایی بازیکنان و مشکلاتی که برای پیکان ایجاد خواهد شد هم خاطرنشان کرد:

برای بازیکنانی که از تیم جدا شدند آرزوی موفقیت می‌کنم البته این را هم خوب می‌دانم که آقای جلالی با درایت و تفکرات فنی‌ای که دارند تیم را به بهترین شکل جمع خواهند کرد و مشکلی برای این تیم ایجاد نخواهد شد. گفتم که پیکان در این دو سال نشان داد تیم کوچکی نیست و می‌تواند در بهترین و بالاترین رتبه‌های جدول حضور داشته باشد حالا که در این تیم ماندم تمام تلاشم را برای موفقیت این تیم خواهم کرد تا امسال به حقی که سال گذشته از دست دادیم برسیم.

دسته بندی ها : اخبار داغ , استقلال , لیگ برتر
برچسب ها : آرمان قاسمی, آرمان قاسمی مدافع پیکان, اخبار لیگ برتر, استقلال خواهان قاسمی, تمدید قاسمی با پیکان, سرمربی پیکان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نشنیده آیسان آقاخانی زن محمدرضا گلزار ! + عکس ها و خصوصی ها