اسرائیلی ها به نقطه آخر رسیده اند


اسرائیلی ها به نقطه آخر رسیده اند

تهران - ایرنا - عضو هیات رئیسه مجلس دهم شورای اسلامی گفت: اسرائیلی ها به نقطه آخر رسیده اند و باید قبول کنند که مردم فلسطین روزی آنان را از این سرزمین اخراج خواهند کرد.

بهروز نعمتی روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا درباره دوره گردی اخیر نتانیاهو به چند کشور اروپایی افزود: واقعیت این است دوره گردی نتانیاهو متعلق امروز نیست و همواره این دوره گردی هایش در مقاطع مختلف وجود داشته است.
وی اضافه کرد: این دوره گردی ها، شیطنت های بسیار بچه گانه ای است که دارند انجام می دهند درحالیکه اسرائیلی ها باید بپذیرند به نقطه آخر رسیده اند و باید قبول کنند مردم فلسطین مالکین اصلی این سرزمین هستند و حتما روزی آنان را از این سرزمین اخراج خواهند کرد.
نعمتی گفت: صهیونیست ها امروز هم بدنبال این هستند تا از موضوعات مختلفی که در دنیا وجود دارد، برای خود پیراهن درست کنند که نمی توانند این کار را انجام دهند و قطعا محکوم به شکست هستند.
منتخب مردم تهران در دور دهم مجلس شورای اسلامی درباره انتقال سفارتخانه امریکا به قدس شریف گفت: امریکایی ها در مقاطع مختلف به دنبال این بودند به نوعی به رژیم صهیونیستی مشروعیت ببخشند که در همه این مقاطع شکست خوردند و چیزی عایدشان نشد.
وی افزود: فکر می کنیم این ترفند بسیار کودکانه ای است که مانند سایر ترفندهایشان به شکست خواهد انجامید.
نعمتی با قدردانی از حضور پررنگ مردم در همه صحنه ها به ویژه راهپیمایی ها و نقش موثر این حضور در تحکیم وحدت، اظهار داشت: مردم ما افرادی هستند که در دوره های حساس حافظ و یار نظام بوده اند و باید واقع از این مردم تشکر کرد.
اجتمام** 7329**1440

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1403/02/06