بازیگر نقش آنام کیست؟ + بیوگرافی


بازیگر نقش آنام کیست؟ + بیوگرافی

در این خبر از باشگاه خبرنگاران جوان با مهشید جوادی و گلچهره سجادیه به عنوان نقش های جوانی و پیری مارال بیشتر و بهتر آشنا شوید.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛سریال آنام به عنوان یک برنامه تلویزیونی در نتیجه همکاری دفتر آموزش و ارتقای سلامت و هم چنین دفتر سلامت جمعیت و خانواده وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه و کارگردانی جواد افشار از شبکه سه سیما پخش شد. باشگاه خبرنگاران جوان در این خبر سعی دارد که شما را با «بازیگر نقش آنام» دو بازیگر نقش جوانی و پیری مارال که از شخصیت های اصلی داستان به شمار می روند، آشنا کند.

بازیگر نقش جوانی آنام در سریال

مهشید جوادی نقش جوانی مارال را در سریال آنام ایفا کرده است. این بازیگر با بازی در این سریال توانست به شهرت برسد.

از رزومه های هنری او می توان به فعالیت در زمینه تئاتر و سریال دریا اشاره کرد. مهشیدی جوادی متولد سال 1374 در شهر ارومیه است.او در رابطه با زمینه بازیگری می گوید: به طور شانسی و اتفاقی وارد این عرصه نشده و پیش از ورود به این عرصه فعالیت ها و برنامه ریزی های شخصی مرتبطی با بازیگری داشته است.

وی اصالتا اهل شهر ارومیه است و این روزها برای کار و حرفه اش در تهران مشغول فعالیت است. به همین خاطر از تئاتر های ارومیه شروع کرده و در حدود یک سال است که در تهران حضور دارد. هم چنین وی در رابطه با انتخاب شدنش برای بازیگری در سریال آنام می گوید که در معرض خوش شانسی بوده که توانسته اولین کار حرفه ای اش را با آقای جواد افشار همکاری کند و در آنام بازی کند.

بازیگر نقش آنام کیست؟ + بیوگرافی

او می گوید نقش جوانی مارال برای من بسیار دلچسب و جذاب بود . همچنین از این که سریال توانسته مورد پسند عام باشد بسیار خوشحال هستم . ایفای چنین نقش هایی مرا یاد خاطرات بچگی و زندگی های شهرستانی در زمان های قدیم می اندازد. جوادی درمورد اینکه سریال شخصی است یا نه نیز می گوید: در جایی مطرح شد که زندگی نامه مارال مربوط به یکی از بازیگران سریال آنام یعنی من هست که اصلا صحت ندارد و تنها نویسنده این داستان را نوشته و شخص دیگری در آن دخالت نکرده است.

رزومه هنری مهشید جوادی بازیگر نقش جوانی مارال در سریال آنام

جوادی از تئاتر شروع به فعالیت در عرصه هنری کرده است. تئاترهایی در شهرهای ارومیه و تهران در رزومه وی وجود دارد. هم چنین در حیطه بازی های سریالی او علاوه بر آنام می توان به سریال دریا با محوریت دریاچه ارومیه در سال ۱۳۹۵ اشاره کرد. این سریال از شبکه شما پخش شد. درمورد بیوگرافی مهشیدجوادی می توان گفت که وی 23 ساله و مجرد است.

بازیگر نقش آنام کیست؟ + بیوگرافی

بیوگرافی گلچهره سجادیه نقش بزرگسالی مارال در سریال آنام

وی بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما است. سجادیه بعد از پایان تحصیلات دبیرستان در رشته تئاتر دانشگاهی به تحصیل مشغول شد. شروع فعالیت های هنری اش در زمینه تئاتر از ۲۰ سالگی است.

حضور خانم سجادیه در نمایش‌های زیر:

جادوگران شهر سلیم خانه برنارد آلبا نمایش «بازگشتی نیست» را کارگردانی کرده است.

هم چنین در ۲۳ سالگی برای اولین بار در فیلم «کلاغ» ساخته بهرام بیضایی بازی کرد. سپس در فیلم‌های «موج طوفان» منوچهر احمدی، «ایستگاه» یدالله صمدی و «سفر عشق» ابوالحسن داودی ایفای نقش کرد. گلچهره سجادیه با فیلم «دندان مار» ساخته مسعود کیمیایی در سال ۱۳۶۸ در حالی که پنجمین فیلم سینمایی‌اش را تجربه می‌کرد تبدیل به یکی از بازیگران مطرح شد.

بازیگر نقش آنام کیست؟ + بیوگرافی

بازگشت گلچهره سجادیه با سریال آنام

آنام پس از چندین سال دوری از تلویزیون و بازیگری در سال ۹۶ با سریال آنام به کارگردانی جواد افشار در نقش اصلی (آنام) حضور یافت. از رزومه و فعالیت های هنری او می توان به موارد زیر پرداخت.

فیلم های سینمایی گلچهره سجادیه بازیگر نقش آنام

حوالی اتوبان (۱۳۸۷ سیاوش اسعدی) نگین (۱۳۸۰ اصغر هاشمی) زشت و زیبا (۱۳۷۷ احمدرضا معتمدی) هیوا (۱۳۷۷ رسول ملاقلی‌پور) سرزمین خورشید (۱۳۷۵ احمدرضا درویش) آرایش مرگ (۱۳۷۳ افشین شرکت) هبوط (۱۳۷۲ احمدرضا معتمدی) ردپای گرگ (۱۳۷۰ مسعود کیمیایی) گروهبان (۱۳۶۹ مسعود کیمیایی) دندان مار (۱۳۶۸ مسعود کیمیایی) سفر عشق (۱۳۶۷ ابوالحسن داوودی) ایستگاه (۱۳۶۶ یداله صمدی) موج طوفان (۱۳۵۹ منوچهر احمدی) کلاغ (۱۳۵۶ بهرام بیضایی)

بازیگر نقش آنام در سریال کیست + بیوگرافی و عکس

مجموعه های تلویزیونی گلچهره سجادیه

رعنا (۱۳۶۷–۱۳۶۹) خانه عروسک (۱۳۷۴) تله‌تئاتر «قاضی و رئیس دادگاه خانواده» (۱۳۷۴) تلخون (۱۳۸۶) سرزمین کهن

تئاتر های گلچهره سجادیه

جعفرخان از فرنگ برگشته (۱۳۵۴) سودابه و سیاوش (۱۳۵۴) جادوگران شهر سیلم (۱۳۵۵) رستم و اسفندیار (۱۳۵۶) در اعماق اجتماع (۱۳۵۸) خانه برنارد آلبا (۱۳۵۹) باغ آلبالو (۱۳۷۱) ارداویراف‌نامه و اتاق خصوصی (۱۳۷۹

بازیگر نقش آنام در سریال کیست + بیوگرافی و عکس

افتخارات گلچهره سجادیه نقش مارال در سریال آنام

برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از پانزدهمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم «سرزمین خورشید» – ۱۳۷۵ برنده تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول زن از اولین جشن خانه سینما برای بازی در فیلم «سرزمین خورشید» – ۱۳۷۶ کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از هفدهمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم «هیوا» – ۱۳۷۷ کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از دوازدهمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم «هبوط» – ۱۳۷۲

تهیه کننده سریال آنام در رابطه با انتخاب بازیگران می گوید: جهت انتخاب بازیگران در فاز اول سریال کلا از بین چهره های معروف تئاتر آذربایجان شروع کردیم.

سیروس گرجستانی به همراه تعداد زیادی از بازیگران تراز اول آذربایجان شرقی و غربی در فاز اول سریال «آنام» مقابل دوربین رفتند. فاز اول این سریال در ۴۰ قسمت تولید و پخش شد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تماشاخانه سیار کانون میهمان کودکان اراک و ساوه