یگان‌های پیچیده‌ای برای مقابله با زیاده‌خواهی دشمن طراحی شده است


یگان‌های پیچیده‌ای برای مقابله با زیاده‌خواهی دشمن طراحی شده است

همدان-معاون سابق هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)بابیان اینکه ایران مقابل توطئه‌های دشمن باقدرت ایستاده است،گفت: یگان‌های پیچیده‌ای برای مقابله بازیاده‌خواهی دشمن طراحی شده است.


به گزارش خبرنگار مهر، سردار سالار آبنوش ظهر جمعه در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه همدان بیان اینکه در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب قرار داریم، گفت: کشور در این سالها پنجه در پنجه دشمن در حال مبارزه بوده است.

وی با بیان اینکه باید دید این همه دشمنی استکبار طی ۴۰ سال حیات انقلاب؛ نشانه ضعف ما بوده یا پیروزی که به حتم نشانه پیروزی بوده است، گفت: ستون دشمن را به لرزه درآورده ایم.

سردار آبنوش بابیان اینکه عده ای امروز علیه انقلاب اسلامی سیاه‌نمایی می‌کنند در صورتی که نظام جمهوری اسلامی یک نظام سربلند، کامل و قدرتمند است، گفت: باید به جوانان یادآوری کنیم که در این ۴۰ سال به چه دستاوردهایی رسیده‌ایم.

از توطئه‌های دشمن عبور کرده‌ایم

معاون سابق هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) بابیان اینکه با وحدت کلمه و مشی مقاومت از توطئه‌های دشمن عبور کرده‌ایم، گفت: دشمن با انواع تحریم‌ها و تهدیدها درصدد از بین بردن انقلاب اسلامی ایران بود ولی ناکام ماند.

سردار آبنوش با بیان اینکه دشمن با تحمیل جنگ ۸ ساله به ایران و با تحریم های وسیع تمام درب ها را به روی ما بست، گفت: ایران در مقابل این زورگویی ها ایستاد و سربلند بیرون آمد.

وی همچنین با بیان اینکه ملت ایران در مقابل توطئه‌های دشمن با قدرت ایستاده است، گفت: اعتماد به دشمن به جمهوری اسلامی ایران ضربه می زند.

معاون سابق هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) هدف از توطئه‌های دشمن را پیشگیری از انقلاب‌ در دیگر کشورهای اسلامی دانست و ادامه داد: دشمن قصدداشت شکست‌های جبهه استکبار را جبران کند اما هر بار پیروزی از آن ما بود.

دشمن با وجود عدم میل باطنی ما را پذیرفته است

سردار آبنوش با بیان اینکه ملت ایران در بطن حوادث رشد یافته و امروز دشمن با وجود عدم میل باطنی ما را پذیرفته است، تأکید کرد: هرجا مقاومت نشان داده‌ایم پیروز بوده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه هرگاه با مقاومت ایستادیم پیروز شده‌ایم، گفت: ایران امروز یک کشور زرهی است و حمله دشمن باعث شده یگان‌های پیچیده را برای مقابله با زیاده‌خواهی دشمنان طراحی کنیم به طوری که پیش از این موشک نداشتیم اما امروز یک کشور مقتدر موشکی هستیم.

معاون سابق هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) با اشاره به اینکه تهدید دشمن باعث شد با مقاومت به اوج اقتدار برسیم، افزود: امروز ایران به رادارهای سه‌بعدی، پهبادها و ماهواره‌هایی مجهز است که توسط فرزندان این مملکت ساخته شده اند.

وی با بیان اینکه توان و اقتدار امروز کشور خاری بر چشم دشمنان است و این امتیاز در سایه مدیریت قوی به دست آمده است، عنوان کرد: مقام معظم رهبری منطق قرآن کریم را سرلوحه کار خود قرار داده و در سایه آن هر روز پیروزی و اقتدار نصیب ما می‌شود.

سردار آبنوش توجه به آرمان‌های انقلاب اسلامی که با وجود گذشت ۴۰ سال تغییر نکرده را از دیگر عوامل موفق بودن ایران برشمرد و گفت: هرجا مقاومت کرده‌ایم پیروز شده‌ایم و هرجا ضعف نشان داده ایم با مشکل مواجه شده ایم.

معاون سابق هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) با اشاره به اینکه دشمن به توانمندی ما پی برده و پشتیبانی ما از نظام را کشف کرده است، گفت: تهدید امروز دشمن نبرد اقتصادی است.

سردار آبنوش با بیان اینکه دشمن به دنبال تغییر رفتار مردم ایران با حاکمیت است، افزود: در این شرایط باید مردان پاکدست در قرارگاه جبهه اقتصادی؛ کار را به دست بگیرند.

وی با ابراز تاسف از اینکه بیرق جبهه اقتصادی در دست عده‌ای نامحرم است، گفت: این بیرق باید در دست سرداران اقتصادی باشد.

کد خبر 4315461

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی