عربده‌کشان عالم خواب سلطه بر سرزمین‌های اسلامی را به گور می‌برند


عربده‌کشان عالم خواب سلطه بر سرزمین‌های اسلامی را به گور می‌برند

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه امروز بزرگترین تحلیل‌گران حوادث دنیا در این قول خود ثابت هستند که پیشگویی‌های امام خمینی(ره) معجزه سیاسی است، گفت: ما به عربده‌کشان عالم اعلام می‌کنیم، شما خواب سلطه بر سرزمین‌های اسلامی، قدس و سرزمین‌هایی که شیعیان امام علی(ع) در آن نفس می‌کشند را به گور خواهید برد.

به گزارش ایسنا ، حجت‌الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی در خطبه‌های نماز جمعه امروز ۱۸( خردادماه) با تأکید بر رعایت تقوی و اشاره به فضیلت ماه رمضان اظهار کرد: ماه رمضان، ماهی است که باید از لحظه به لحظه آن استفاده کرد. پیامبر اکرم(ص) فرمودند: "کسی که در این ماه از غفران الهی فاصله بگیرد، شقی است." هر کس در این ماه به عظمت خدا توجه کند، خدا نیز به او توجه خواهد کرد. قدر این روزها را بدانید.

وی با اشاره به عظمت انسان در پرتو پیوندش با خدا تصریح کرد: نباید فراموش کنیم محصول واقعی شب‌های قدر آن است که در نتیجه زهد لیالی قدر به مجاهدت روز قدس دست یابیم.

حاجتی گفت: فرمایش مقام معظم رهبری در حمایت از کالای ایرانی را فراموش نکنیم و حتی‌المقدور اگر در بین اجناس، جنس ایرانی وجود داشت، توصیه رهبر را عملیاتی کنیم. خود را مقید به توجه به این موضوع در خانواده و دستگاه‌ها و ادارات کنیم.

امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: امروز هماهنگ با طرح‌های اتاق جنگ صهیونیست‌ها، کمپینی برای تحریم مستضعفان و تحریم کمیته امداد راه‌اندازی کردند. ببینید شیاطین چطور مترصد از بین بردن فرصت‌های جمهوری اسلامی هستند. کمیته امداد تنها در استان خوزستان، طی یک سال ۱۰۰ میلیارد تومان کمک‌های مردمی جذب می‌کند.

وی در ادامه به بزرگی شخصیت اما راحل تاکید کرد و افزود: سال‌ها باید بگذرد تا امام خمینی(ره) را بشناسیم؛ امامی که امروز بزرگترین پژوهشگران انگشت تحیر از سخنان او به دهان گذاشتند، چراکه سخنان او در نیم قرن گذشته چنان است که گویی از امروز صحبت کرده است. در حالیکه دشمن دارد القاء می‌کند امام به تاریخ پیوسته است، باید امام را بیشتر بشناسیم.

حاجتی گفت: امروز بزرگترین تحلیل‌گران حوادث دنیا در این قول خود ثابت هستند که پیشگویی‌های امام خمینی(ره) معجزه سیاسی است. مرد بزرگی که سقوط صدام، سقوط ابرقدرت شرق و خبر، شکست آمریکا در صحرای طبس را پیشگویی کرده بود. پیشگویی‌های این مرد را باید جدی گرفت. کسی که دشمنان اسلام و ایران و دوستان آن را خوب می‌شناخت و با این بینش عمیق، ۱۶ مرداد سال ۵۸، آخرین جمعه ماه رمضان را به تأسی از امام علی(ع) که فرمود "دشمن ظالم و یاور مظلوم باشید." روز قدس اعلام کرد.

امام جمعه موقت اهواز گفت: به فرموده امام(ره) روز قدس تنها روز فلسطین نیست، روز اسلام است. ایشان فرموده بود که بیرق جمهوری اسلامی در این روز باید در تمام کشورها برافراشته باشد. این حرف‌ها را جدی بگیریم. ماه‌ها و سال‌های آینده، تجلی وعده‌های امام(ره) است که فرمود: "روز قدس، سرآغاز پیروزی نهایی مسلمانان است." امام(ره) زمانی این سخن را فرمود که صدام تا دب حردان آمده بود و بعد فرمودند امیداوریم این پیروزی، مقدمه تشکیل جبهه مستضفعان باشد.

حاجتی افزود: دشمنانی که خواب تجزیه کشورهای مسلمان را دیده بودند و وعده داده بودند در قلب ایران به کشتار شیعیان بپردازند، امروز شاهد اتفاق دیگری هستند و می‌بینند سربازان امام راحل بر سر مرزهای فلسطین اشغالی حاضر شده‌اند. باید امام خمینی(ره) را باور کنیم.

وی با اشاره به سخنان سخنگوی رسمی ارتش اسرائیل مبنی بر اینکه فلسطینی‌ها خود را از حمایت ایران جدا سازند، گفت: سال‌ها با زبان روزه آمدید، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا گفتید، باید این بشارت را بدهم که این سخنان مسئول اسرائیلی، صدای اعتراف دشمن است. ما به عربده‌کشان عالم اعلام می‌کنیم، شما خواب سلطه بر سرزمین‌های اسلامی، قدس و سرزمین‌هایی که شیعیان امام علی(ع) در آن نفس می‌کشند را به گور خواهید برد.

امام جمعه موقت اهواز اظهار کرد: دشمنی که به خیال خام خود فکر می‌کند ملت ایران در پی تحریم‌ها، تسلیم می‌شود، بداند این ملت حتی برای یک لحظه در تبعیت از امام راحل و امام خامنه‌ای تردید نخواهد کرد. البته دشمن، ما را بین دو راهی قرار داده است. ذلیل بشوید تا تحریم‌ها را برداریم و یا دست از مصالح امت اسلامی و ولایت فقیه بردارید اما جواب ما "هیهات من الذله" است.

حاجتی در پایان سخنان خود، میزان فطریه امسال را بر اساس اعلام دفتر آیت‌الله موسوی جزایری مبنی بر قوت غالب گندم، ۵۴۰۰ تومان دانست و گفت: براین اساس فطریه برای هر نفر با احتیاط ۵۵۰۰ تومان اعلام شده است.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا